Ce se scumpeste mereu, intarzie cu anii si nu duce nicaieri?
Autostrada Bucuresti - Ploiesti! Desi se laudau ca o dau gata intr-un an si jumatate, constructorii se pregatesc sa dubleze termenul de executie. Si cum asta nu era de ajuns, au scumpit si lucrarea cu un sfert.
Totul, cu aprobarea sefilor de la Transporturi. 62 de kilometri din cea mai usor de construit autostrada din Romania.
Tronsonul de la Bucuresti la Ploiesti trebuia finalizat deja din promisiunile ultimilor doi ministri. Amandoi au scumpit insa lucrarea cu aproape 25%, adica peste 200 de milioane de euro. Au largit-o in proiect la trei benzi pe sens si au schimbat pamantul de fundatie cu balast. Bucuria constructorilor, pentru ca se lucreaza mai usor, dar mai scump.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La un pas de inghetarea santierelor si la propriu si la figurat, lucrarile par ca ar fi inceput abia din primavara pe cele mai multe tronsoane. Iesirea din Bucuresti este aproape inexistenta. Urmatorii 14 kilometri pana la Balta Doamnei sunt finalizati doar pe jumatate, iar ceva mai bine sta tronsonul pana la Rifov. Tocmai portiunea de la destinatie e aproape gata. Dar ce folos, daca acesti kilometri sunt intr-un camp.
Si daca asta nu era de ajuns, pe zi ce trece ne dam seama ca autostrada are sanse mici sa fie gata la anul. Un exemplu este si la kilometrul 20, la Caciulati. Constructorul trebuie sa faca un pod pentru care are nevoie de cel putin noua luni si in nici un caz nu poate incepe anul acesta.