Au aparut, ca ciupercile dupa ploaie, gropile dupa zapada!
In Bucuresti, dupa zapada si inghet, nu au rasarit ghioceii care ar fi fost pe gustul poporului, ci adevarate cratere, gata sa inghita zeci de capace de roti, daca nu cumva masinile cu totul.
Tot orasul arata ca dupa bombardament, inclusiv vestitul DN1, la intrarea in pasajul Baneasa, inaugurat recent. In loc sa caute solutii, cei care au drumurile in intretinere asteapta sa dea caldura de Revelion ca sa repare asfaltul.
Cat de periculoase sunt aceste gropi se vede dupa numeroasele capace care au sarit de la rotile masinilor. Daca pe Mihai Bravu gasim capace pe alese pentru orice model de autoturism, in Piata Charles de Gaulles, a plouat cu placute de inmatriculare.
Si ce poate fi mai periculos ca o groapa ivita peste noapte? Una acoperita cu apa. Sunt cat vezi cu ochii pe Splaiul Independentei.
Deloc surprinzator, aceasta este si perioada in care companiile de asigurari incep procesele cu primaria. Societatile cer bani, dupa ce, in prealabil, i-au despagubit pe soferii care au avut probleme la masini din cauza gropilor.
Autoritatile inista ca firmele care au in intretinere strazile ar trebui sa plombeze cat mai repede asfaltul, numai ca.... "Vremea asta nu permite, am lucra degeaba, trebuie facute la peste 10 grade", spun specialistii.
E dezastru si la fantana Miorita, insa cele mai de speriat sleauri sunt pe DN1, langa pasajul subteran Baneasa. Acolo s-a distrus asfaltul turnat toata vara.
Tot la capitolul capcane, exact langa sediul Guvernului, intram in ceata. Apa rece dupa dezghet, scursa in caminele regiei de termoficare, pe tevile incinse, a dat acestui colt de Bucuresti un aer londonez.
Anul trecut fix aici, in aceeasi perioada, conductele s-au spart, provocand o inudatie de toata frumusetea.
Sa nu credeti ca in celelalte orase sunt mai multi gospodari. Zapada cazuta de pe acoperisul blocurilor a turtit cateva masini la Bacau.