Alo, OPC-ul? Am baut apa de la robinet si nu mai pot frana
Este numai una dintre reclamatiile cel putin ciudate primite de inspectorii Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorului din Harghita. Citeste mai multe in materialul de mai jos!
Lucruri stranii s-au strecurat printre reclamatiile justificate primite de CJPC Harghita, a declarat comisarul-sef Kolcsar Bela, joi, intr-o conferinta de presa.
O femeie, de exemplu, a depus o reclamatie in care pretinde ca, dupa ce consuma apa de la robinetul din propria locuinta, nu mai poate sa franeze in timp ce isi conduce masina.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
"In cererea depusa, doamna ne-a solicitat sa verificam apa potabila de la robinet, sustinand ca aceasta are un efect special dupa ce este consumata”, a dezvaluit Kolcsar.
Un alt barbat i-a chemat de urgenta pe inspectori in comuna Ciceu pentru a debloca un joc mecanic. Acesta cheltuise deja 1.000 de lei si mai voia sa mai joace 100...
Un harghitean a sunat si s-a plans ca pomul pe care l-a cumparat din piata nu avea radacini, in timp ce o femeie este sigura ca nu anumit tip de cafea nemacinata contine… boabe otravitoare.
Insa poate cea mai ciudata plangere a venit din partea unei femei, care s-a plans ca fost batuta si data afara de garzile de corp ale unui hotel. Ajunsi la locul cu pricina, inspectorii CJPC au aflat ca unitatea respectiva nici macar nu are personal de pasa angajat. In plus, femeia nu fusese nicidecum agresata, ci atentionata sa nu mai fure ciocolatele servite langa cafea ale tuturor turistilor asteptati la micul dejun.
Cat despre reclamatiile intemeiate, Kolcsar a declarat ca s-au inregistrat 318 in al doilea semestru din 2010.
Cei mai multi oameni au avut plangeri legate de facturile la utilitati, urmate de cele referitoare la serviciile de telefonie mobila, internet cablu TV sau utilitati.
Dintre acestea, aproape jumatate au fost solutionate in favoarea clientilor.