Warner Bros isi deschide studiourile pentru public. Pasionatii de filme pot explora magia productiilor de pe marile ecrane
Pasionatii de filme pot vedea acum cu ochii lor intregul proces, de la scenariu pana la produsul finit de pe ecran. Ce-i drept, trebuie sa fie dispusi sa mearga la Hollywood si sa viziteze studiourile Warner Bros.
Pe langa informatii despre aspectele tehnice, vizitatorii pot ajunge in povestile preferate cu ajutorul efectelor speciale. Iar cei mai conservatori se pot fotografia in decorurile serialelor favorite.
Inca de la intrare, vizitatorii sunt intampinati cu un mesaj video al lui Ellen DeGeneres, care isi filmeaza emisiunea aici. Apoi, pot bea o cafea la Central Park, pe canapeaua din serialul "Prietenii tai" sau pot vizita celebra camera de zi din "Doi barbati si jumatate''.
Dar cei interesati de magia din spatele ecranului pot avea parte de o experienta mult mai educativa.
Danny Kahn, reprezentant al companiei: "Acum avem sansa sa mergem in birourile scenaristilor si directorilor de distributie, avem sansa sa vedem cum se fac postproductia si efectele speciale."
Vizitatorilor li se explica in detaliu cum sunt distribuite rolurile, cum sunt alese costumele si cum e realizata recuzita. Ecrane interactive le permit sa se joace si sa aleaga si ei costume pentru personaje din "Marele Gatsby" sau sa proiecteze masina lui Batman. In alta sala, oamenii afla cum prind contur anumite efecte vizuale.
Iar cei dornici sa incerce renumitul "ecran verde" vor avea drept amintire imagini cu ei insisi zburand pe maturi ca in "Harry Potter" sau plutind in spatiu ca in "Gravity". Faniei seriei "Batman" sunt insa cei mai rasfatati.
John Kourounis, ghid: "Am adus tot ce aveau studiourile Warner Bros legat de "Batman", toate costumele autentice, recuzita si decorurile din toate filmele "Batman"."
Pentru a face mai interesanta plimbarea in studiouri, Warner Bros a investit 13 milioane de dolari, iar pretul biletelor a urcat de la 54 la 62 de dolari. 300.000 de oameni au vizitat studiourile in 2014, iar anul acesta compania spera sa atraga 500.000 de persoane.