Produsele de lux au o noua destinatie: India
Dupa China, Brazilia si Rusia, produsele de lux au luat un nou drum. Marile companii de bijuterii si masini exclusiviste spera sa cucereasca inimile si conturile clientilor bogati din India.
Peste 126.000 de indieni se lauda cu averi mai mari de un milion de dolari.
De la coliere impodobite cu diamante pana la limuzine luxoase, pe toate le-au cumparat milionarii Indiei cu sume fabuloase.
Anul trecut, indienii au dat aproape 800 de milioane de dolari numai pe haine semnate de designeri celebri, ceasuri ori bijuterii.
Centrele comerciale tin si ele pasul cu noii imbogatiti, asa ca nume sonore pe piata de lux si-au facut deja aparitia in India.
O afacere de familie inceputa in 1988 l-a transformat pe Indivar, un antreprenor din New Delhi, in milionar. Veniturile companiei sale de inginerie depasesc 20 de milioane de dolari pe an, asa ca Indivar ii ofera sotiei cadouri pretioase, in timp ce el sarbatoreste reusita imbogatindu-si colectia de masini de lux.
Iar cand vor sa se relaxeze, cei doi n-au decat sa paseasca in propriul cinematograf, in care au investit peste 250.000 de dolari.