Omul de afaceri, cel mai bun prieten al hotelierilor, pe timp de criza
In vremuri atat e grele, cand vacanta este poate pe ultimul loc in bugetul fiecaruia, hotelierii din California si-au dat seama ca cei mai buni clienti ai lor sunt oamenii de afaceri.
Ca sa ii detetermine sa se intoarca, patronii hotelurilor gandesc pachete speciale dedicate lor. De exemplu, le ofera antrenor de fitness si o sala de forta amenajata chiar in apartament.
Managerul unui astfel hotel de lux s-a gandit ca oaspetii se bucura oricum de acces gratuit la piscina sau la sala. Asa ca n-ar strica sa le ofere putina intimitate, doar-doar vor creste ratele de ocupare.
Pe langa asta, si preturile au scazut. O camera la hotel, de exemplu, porneste acum de la 400 de dolari pentru un sfarsit de saptamana.
Cu toate ca aproximativ 25 de milioane de oameni aleg in decursul unui an sa stea la un hotel cand vin in California, rata de ocupare a camerelor a scazut cu aproape 15 procente, in prima jumatate a anului.