Nou incident la United Airlines. Un ciobănesc german a fost trimis din greșeală în Japonia
Irgo, un ciobănesc german în vârstă de 10 ani, care zbura cu familia din Oregon în Kansas, a stat în avion fără apă și mâncare timp de 16 ore, din cauza companiei aeriene, care l-a trimis din greșeală în Japonia.
Când familia Swindle a decis să se mute din Oregon în Wikita, a decis să nu își lase animalul de companie în urmă. Astfel, membrii familiei s-au îmbarcat la bordul avionului, în timp ce Irgo a fost dus în compartimentul special dedicat animalelor, însă marți, când Kara Swindle a mers să își recupereze ciobăbescul german din Aeroportul din Kansas, a descoperit că în loc să o aștepte acolo, el era în drum spre Japonia.
Incidentul s-a petrecut din cauza unei escale, astfel că atunci când a fost preluat din Denver, în loc să fie îmbarcat într-un zbor spre Kansas, a fost trimis spre orașul japonez Narita, scrie CNN.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Habar nu aveam unde este. Am început să plâng, pentru că a venit ca un șoc. Ei nu știau unde e Irgo până miercuri la 2.30 noaptea, când avionul a aterizat în Japonia”, a spus femeia.
Potrivit acesteia, a fost prima dată când Irgo – adoptat de familie în urmă cu patru ani – a zburat cu avionul. Mai mult de atât, ea s-a plâns că a fost ținut fără apă sau mâncare timp de 16 ore.
În replică, compania aeriană United Airlines și-a cerut scuze: „A apărut o eroare în timpul escalei, iar două animale de companie au fost trimise spre destinații greșite. Am anunțat pasagerii când animalele lor au ajuns în siguranță la destinația greșită și vom face în așa fel încât să se întoarcă acasă cât mai curând. Ne cerem scuze pentru eroare și ținem legătura cu cei care le-au adăpostit peste noapte”.
La rândul ei, stăpâna lui Irgo a precizat: „Sper că vor avea mai multă grijă de animale de acum încolo. Îi cam tratează ca pe niște bagaje. Sper să introducă reguli pentru ca astfel de situații să nu mai apară. Nu vreau să mai treacă cineva prin asta.”
Este al doilea incident din această săptămână. Cu o zi înainte, un buldog francez a murit în timpul unui zbor între Houston și New York, după ce o stewardesă i-a spus stăpânei să îi pună în compartumentul pentru bagaje. În replică, compania a deschis o anchetă, „pentru ca astfel de cazuri să nu mai aibă loc.”
CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Știrile ProTV pentru telefoane Android și iPhone!