Grumpy Cat, pisica faimoasa pe internet, i-a adus proprietarei o avere de 100 de milioane de dolari
Cea mai morocanoasa pisica de pe internet, Grumpy Cat, i-a adus proprietarei sale, Tabatha Bundesen, o fosta chelnerita, o avere de aproape 100 de milioane de dolari, in cei doi ani de cand a devenit vedeta online.
Un videoclip publicat in urma cu doi ani pe platforma de partajare de fisiere video YouTube, in care aparea pentru prima data pisica al carei chip pare sa transmita tot timpul nemultumirea, a fost vizionat de 15,7 milioane de ori. Adevaratul nume al pisicii este Tardar Sauce, iar internautii au transformat-o aproape instantaneu intr-o vedeta, atribuindu-i mesaje sarcastice si amuzante.
Proprietara pisicii, Tabatha Bundesen, lucra ca chelnerita in 2012, dar curand dupa ce animalul sau de companie a devenit vedeta a renuntat la acea slujba, pentru ca banii au inceput sa curga. Grumpy Cat i-a adus tinerei peste 99 de milioane de dolari, mai mult decat au castigat vedete precum Nicole Kidman, Cameron Diaz si Matthew McConaughey.
"Ce a reusit intr-un timp atat de scurt este pur si simplu de neimaginat, este uimitor de-a dreptul. Am putut sa renunt la locul de munca unde eram o simpla chelnerita, la cateva zile dupa ce pisica a aparut pe retelele sociale, iar telefonul nu s-a mai oprit din sunat de-atunci", a declarat Tabatha Bundesen.
Pisica sufera de nanism, o maladie din cauza careia nu creste, si are ocluzie dentara inversa, mandibula fiind mai lunga decat maxilarul superior, ceea ce ii confera animalului o expresie permanenta de nemultumire. Grumpy Cat are in prezent 521.000 de fani pe platforma de partajare de fotografii Instagram si 25.000 de persoane care o urmaresc pe platforma Twitter, iar chipul sau apare pe calendare, cani, tricouri.
Prima sa carte, "Grumpy Cat: A Grumpy Book", a fost un ghid pentru obtinerea "ursuzeniei adevarate", de la autoproclamata "maestra a atitudinii uracioase". Printre sfaturile oferite se afla mancatul de inghetata pana te doare capul (brain freeze, n.r.) si reamintirea faptului ca un sarut contine mai multi microbi decat o suta de capace de vase de toaleta.
Continuarea primei carti a fost "The Grumpy Guide To Life: Observations By Grumpy Cat", in care pisica spune ca "este intotdeauna bine sa ai un partener de faradelege. Ai nevoie de cineva pe care sa dai vina cand lumea incepe sa puna intrebari".
Grumpy Cat este purtatoare de cuvant pentru brandul de hrana pentru pisici Friskies, iar cea mai recenta afacere in care este implicata este lansarea unei marci de cappuccino intitulate Grumppuccino.
Debutul in lumea filmului a avut loc in noiembrie, cand a fost lansat "Grumpy Cat's Worst Christmas Ever", atragand milioane de telespectatori si fiind cel mai dezbatut subiect de profil de pe platforma online Twitter.