Facebook analizeaza posibilitatea intrarii pe piata chineza
Facebook discuta cu mai multi potentiali parteneri despre posibilitatea intrarii pe piata chineza, potrivit unor surse apropiate situatiei.
Prin intrarea in China, Facebook va avea acces la cea mai mare piata de Internet din lume, cu peste 457 de milioane de utilizatori. In prezent, in China, cei care vor sa utilizeze reteaua de socializare se bazeaza pe retele de private de Internet pentru a ocoli firewall-urile care blocheaza accesul la informatiile cenzurate de guvern.
Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a vizitat China la sfarsitul anului trecut si a discutat cu reprezentati ai furnizorilor locali de servicii de Internet, printre care Baidu si Sina. El s-a intalnit, de asemenea, cu presedintele China Mobile, Wang Jianzhou.
Acesta din urma a declarat ca au analizat, printre altele, posibilitatea unei cooperari in China. In februarie, Facebook a anuntat ca deschide un birou in Hong Kong. Piata chineza a publicitatii on-line s-ar putea tripla la 13 miliarde de dolari pana in 2014, potrivit unor analisti.