Directorul celei mai mari companii de paste din lume: "Nu voi folosi gay in reclamele la Barilla"
Directorul Barilla Group, cea mai mare companie de paste din lume, a declarat ca refuza sa foloseasca cupluri de homosexuali pentru a promova produsele sale.
Guido Barilla a declarat intr-un interviu la o emisiune de radio din Italia "La Zanzara" ca nu va apela la cupluri gay in reclamele pentru pastele Barilla, preferand familiile "traditionale", relateaza Huffington Post.
"Familia traditionala este una dintre valorile fundamentale ale companiei. Daca persoanele gay apreciaza pastele si reclamele noastre le vor cumpara, daca nu, vor alege alte paste. Familia promovata de Barilla este una traditionala" a declarat acesta.
Alegeri 2024
15:00
Prima reacție a lui Ludovic Orban după ce Elena Lasconi, candidata pentru care și-a anunțat susținerea, a urcat pe locul 2
14:26
Alegeri prezidențiale, turul 1. Rezultate parțiale: Georgescu pe primul loc, Lasconi urcă pe locul doi
14:25
Alegeri prezidențiale 2024. S-a terminat numărarea voturilor din diaspora. Care sunt rezultatele oficiale
14:21
S-au numărat toate voturile din străinătate. Alegerile celor 800.000 de români din diaspora care au votat sunt surprinzătoare
"Nu as folosi o familie de homosexuali in reclame, nu din lipsa de respect, ei au dreptul sa faca ce vor atat timp cat nu-i deranjeaza pe ceilalti. Nu i-as folosi pentru ca nu cred in ei si pentru ca incercam sa trimitem un mesaj familiilor traditionale" a mai sustinut el.
Cuvintele sale au provocat un val de critici dure nu doar in Italia, ci si in restul lumii, unele indemnand la boicoturi ale produselor Barilla.
Intr-un comentariu pe pagina sa de Facebook, directorul Barilla Group a oferit o semi scuza: "Imi pare rau daca vorbele mele au generat neintelegeri, controverse si daca au jignit pe cineva."
"Sa fie clar, respect fiecare persoana. Respect persoanele gay si dreptul fiecaruia la libera exprimare", a completat acesta.
Fondata in 1877 ca un magazin de paste in Parma, Barilla exporta acum produse in peste 100 de tari si a creat pe langa paste branduri ca Mulino Bianco, Voiello, Pavesi si Wasa. Cu peste 13.000 de angajati, compania vinde anual de peste 5.4 miliarde de dolari.