Arestat pentru crima pe care a comis-o în 1966. Cum a fost prins

crima
Shutterstock

Un bărbat în vârstă de 79 de ani din Missouri a fost pus sub acuzare pentru uciderea unei femei în locuinţa ei din suburbia oraşului Chicago - o crimă care a avut loc în urmă cu aproape şase decenii, relatează AP.

James Barbier a fost arestat luni la domiciliul său din districtul St. Louis şi pus sub acuzare pentru crimă cu premeditare în cazul morţii, în noiembrie 1966, a lui Karen Snider, în vârstă de 18 ani, în Cook County, Illinois.

Descoperirea a venit atunci când poliţia a redeschis cazul vechi şi a trimis probele de sânge la un laborator în decembrie 2022, a relatat St. Louis Post-Dispatch. Sângele se potrivea cu cel al lui Barbier.

Procuratura a anunţat că Barbier a fost eliberat joi - procurorii nu au încercat să-l ţină în închisoare din cauza vârstei sale şi a "infirmităţii fizice".

Și-a înjunghiat victima de 125 de ori

El nu are voie să părăsească Missouri sau Illinois şi i s-a cerut să renunţe la paşaport şi la armele de foc. El va avea o altă audiere în instanţă la 21 mai. Nu se ştie dacă Barbier are un avocat.

Daniela Della Frera
O tânără adoptată în Italia și-a întâlnit mama biologică din România după 25 de ani. ”S-a produs miracolul”
Ștefan Lobodă, tânărul care la 19 ani a adus aurul României la MMA: „Dacă aș putea, aș lua toți tinerii în sală să facă sport”

Cadavrul lui Snider a fost găsit de soţul ei, Paul, în noaptea de 12 noiembrie 1966, după ce acesta s-a întors târziu acasă la casa lor din Calumet City, Illinois, au scris procurorii în documentele tribunalului. Fiica de două luni a cuplului se afla într-un pătuţ, nevătămată.

Karen Snider a fost înjunghiată de aproximativ 125 de ori, potrivit medicului legist. Barbier, care a lucrat cu Paul Snider la un şantier de cale ferată, a fost arestat în 1966, dar nu a fost inculpat atunci. Autorităţile nu au spus de ce.

Vladimir Putin îl sfidează din nou pe Macron! Mesaj clar înaintea Jocurilor Olimpice: "Tu trebuie să respecți regulile"
Criminalul care a fost prins după zeci de ani datorită unei gume de mestecat aruncate la gunoi. A omorât o studentă

Testele ADN efectuate pe o gumă de mestecat aruncată la întâmplare au condus la arestarea și condamnarea unui suspect într-un caz de crimă neelucidat din 1980 în Oregon, susțin procurorii.

O tânără de 29 ani din Italia, adoptată pe când avea 4 ani, a aflat că este româncă după un test ADN primit cadou de Crăciun și astfel a reușit să-și întâlnească mama biologică din România după 25 de ani.

Un bărbat a dezvăluit pe patul de moarte că este unul dintre cei mai căutați criminali. Cum s-a ascuns timp de zeci de ani

Un test ADN a confirmat faptul că un bărbat, care susținea că este unul dintre cei mai căutați criminali din Japonia, spune adevărul.

„Am fost traumatizată”. O femeie a făcut un test ADN, iar după câteva luni a primit o veste care i-a schimbat viața

O femeie de 39 de ani din SUA a cumpărat un kit de testare de pe 23andMe în urmă cu câțiva ani și și-a trimis ADN-ul companiei de genomică. A aflat astfel că are mai mulți frați vitregi, iar unul dintre aceștia a fost iubitul ei în liceu, scrie CNN.

Descoperirea care „schimbă fundamental” istoria oamenilor din Europa. Ce s-a găsit într-o peșteră adâncă de 8 metri

Fragmente microscopice de proteină și ADN care au fost extrase din oase descoperite într-o peșteră adâncă de 8 metri dezvăluie faptul că oamenii de Neanderthal și Homo sapiens au locuit alături unii de ceilalți în același timp, în urmă cu 45.000 de ani.

Fenomen alarmant în Armata Română. Motivul pentru care tot mai mulți ingineri militari aleg să renunțe la carieră

Tot mai mulți ingineri militari aleg să renunțe la uniformă și la beneficiile unei cariere în Armata Română.

Barbaria armatei ruse nu cunoaște limite. Modul în care forțele Moscovei profită de civilii ucraineni care sunt capturați

Forţele ruse au capturat zeci de civili în oraşul de graniţă Vovchansk, a declarat un oficial ucrainean, un ofiţer de poliţie regional acuzând că oamenii au fost folosiţi ca „scuturi umane”, relatează CNN.

Ambasadoarea SUA în România, concluzii după întâlnirea dintre Iohannis și Biden. Capitolele la care ne asemănăm cu americanii

Întâlnirea președintelui Klaus Iohannis cu Joe Biden a decurs „excelent”, crede ambasadoarea Statelor Unite ale Americii la București.