Masinile momentului la Salonul Auto de la Paris
Desi tendintele sunt cat se poate de clare: sa conducem autoturisme cat mai mici si mai economice, marile atractii raman in continuare bolizii care alearga cu peste 250 de kilometri la ora.
Bugatti Veyron Grand Sport, un bolid de un 1.400.000 de euro. Aceasta bijuterie va fi fabricata in fix 150 de exemplare dintre care 40 au fost deja rezervate.
Si italienii de la Ferrari au locul lor in acest clasament. Noutatea este California, o decapotabila de 160.000.
Alegeri 2024
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Salonul Auto de la Paris a adus o noua provocare romanilor: lansarea noii Dacia Logan MCV, model ce vine pe piata cu un facelift ,dar si cu o consola noua de bord. Noul Logan MCV este produs la Uzinele Dacia Mioveni si pastreaza aceleasi motorizari ale modelului precedent.
Printre masini luxoase si modele de ultima ora, tendinta tirgului esta una clara: protectia mediului si economisirea carburantului inainte de orice.
Vanzarile vor decide insa si piata din 2009. Asta inseamna ca cele 400 de marci din 26 de tari, prezente la targ, vor produce la scara mare modelele care vor avea cu adevarat cautare.
Ramane de vazut daca acestea vor fi cele economice sau cele cu multi cai putere.