Fenomenul care poate ruina Facebook. Ce FALS vrea sa elimine reteaua de pe paginile utilizatorilor
Ca in orice afacere, unul dintre cele mai importante aspecte este credibilitatea. Iar Facebook incearca sa-si rezolve aceasta problema, inainte de a se transforma in pierderi de miliarde de dolari.
Odata cu aparitia tot mai multor companii care isi promoveaza si vand produsele pe Facebook, miza "like-urilor" a devenit tot mai mare.
Pe Facebook, puterea brandului se calculeaza si in functie de numarul de like-uri si interesul generat in discutiile pe wall-urilor utilizatorilor, iar cativa clienti, pentru a lua fata competitiei, au ales o "scurtatura" periculoasa.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Wired scrie ca Facebook a inceput recent lupta impotriva a ceea ce ei numesc "fake likes", mai exact descoperirea celor care sparg conturi sau isi fac conturi false, in numar foarte mare, pentru a da like unui produs si astfel a-i creste vizibilitatea pe Facebook.
Acest fenomen, recunoscut oficial de catre Facebook, care a publicat pe blogul dedicat securitatii retelei sociale, ar putea afecta pe viitor tocmai companiei conduse de Mark Zuckerberg. Lipsa de credibilitate a clientilor va apasa si asupra platformei pe care acestia se desfasoara si care pana acum, prin lipsa unor masuri directe de combatere, a permis acestor probleme sa se dezvolte.
"Suntem foarte interesati acum sa eliminam like-urile false.", a fost mesajul oficial postat de cei de la Facebook.