E.ON anunţă că suspendă publicitatea şi postările pe Facebook şi Instagram
Grupul german E.ON a anunţat joi că suspendă publicitatea şi postările pe Facebook şi Instagram, ca atitudine ”împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”.
”La E.ON, acţionăm în conformitate cu valorile esenţiale, cum ar fi respectul, diversitatea şi toleranţa. Ne opunem expres şi hotărât rasismului, instigării la ură şi discriminării. De asemenea, aşteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noştri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul şi rolul nostru pe Facebook şi Instagram”, arată grupul într-un comunicat citat de news.ro.
Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunţurile, postările şi activităţile pe Facebook şi Instagram ”până la o notificare ulterioară”.
”Luăm atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”, mai arată gupul.
Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,2 milioane de clienţi.
Anul acesta se împlinesc 15 ani de când E.ON a preluat fostele distribuţii de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice, Distrigaz Nord şi Electrica Moldova.
Grupul german E.ON a investit 1,7 miliarde euro în România, în ultimii 15 ani, în modernizarea reţelelor de distribuţie şi dezvoltarea de soluţii energetice, astfel că din 2005, de la intrarea pe piaţa din România, au fost modernizaţi peste 8.290 km de reţea de gaze naturale (jumătate din lungimea totală a reţelei preluată la privatizare) şi circa 6.450 km de reţea de energie electrică.
Aceeași măsură a anunțat-o recent și grupul Unilever.