E.ON anunţă că suspendă publicitatea şi postările pe Facebook şi Instagram

Topul celor mai urmărite conturi în online
iStock

Grupul german E.ON a anunţat joi că suspendă publicitatea şi postările pe Facebook şi Instagram, ca atitudine ”împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”.

 

”La E.ON, acţionăm în conformitate cu valorile esenţiale, cum ar fi respectul, diversitatea şi toleranţa. Ne opunem expres şi hotărât rasismului, instigării la ură şi discriminării. De asemenea, aşteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noştri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul şi rolul nostru pe Facebook şi Instagram”, arată grupul într-un comunicat citat de news.ro.

Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunţurile, postările şi activităţile pe Facebook şi Instagram ”până la o notificare ulterioară”.

”Luăm atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”, mai arată gupul.

Citește și
iLikeIT. Emisiunea integrală din 6 decembrie 2025
iLikeIT. Emisiunea integrală din 6 decembrie 2025

Grupul german E.ON este unul dintre liderii pieţei de energie, având în România o prezenţă consolidată de-a lungul a 15 ani. Companiile-fanion ale grupului sunt Delgaz Grid şi E.ON Energie România, acestea desfăşurând activităţi de distribuţie, respectiv de furnizare a energiei şi a soluţiilor energetice pentru circa 3,2 milioane de clienţi.

Anul acesta se împlinesc 15 ani de când E.ON a preluat fostele distribuţii de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice, Distrigaz Nord şi Electrica Moldova.

Grupul german E.ON a investit 1,7 miliarde euro în România, în ultimii 15 ani, în modernizarea reţelelor de distribuţie şi dezvoltarea de soluţii energetice, astfel că din 2005, de la intrarea pe piaţa din România, au fost modernizaţi peste 8.290 km de reţea de gaze naturale (jumătate din lungimea totală a reţelei preluată la privatizare) şi circa 6.450 km de reţea de energie electrică.

Aceeași măsură a anunțat-o recent și grupul Unilever.

 

Articol recomandat de sport.ro
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
GALERIE FOTO Cele trei stadioane pe care poate juca România la Cupa Mondială din 2026
Citește și...
Unilever oprește publicitatea pe Facebook, Instagram și Twitter, în SUA, pentru tot restul anului
Unilever oprește publicitatea pe Facebook, Instagram și Twitter, în SUA, pentru tot restul anului

Unilever a anunțat vineri că nu va mai plăti pentru publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter, în Statele Unite, pentru tot restul anului.

Recomandări
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO
Responsabili americani transmit Europei: Fără întărirea apărării până în 2027, SUA pot renunța la unele mecanisme NATO

Responsabilii americani i-au avertizat pe omologii europeni că, dacă nu-și consolidează până în 2027 capacitățile defensive, Statele Unite își vor sista participarea la anumite mecanisme de apărare ale NATO.

Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei
Căldură gratis în calorifere, trafic rutier ”ca afară” sau case pentru tineri. Ce promit candidații la Primăria Capitalei

Energie termică gratis, fluidizarea traficului rutier sau locuințe pentru tineri. ȘtirileProTv.ro vă prezintă cele mai importante promisiuni electorale ale candidaților la alegerile pentru Primăria Capitalei, care sunt organizate în 7 decembrie 2025.

Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă
Criza apei i-a costat pe locuitorii din Prahova și Dâmbovița 120.000 euro pe zi. Restaurante și afaceri, forțate să caute apă

Criza apei din Prahova și Dâmbovița se îndreaptă spre o posibilă soluționare. Premierul Ilie Bolojan a anunțat că vineri seară alimentarea cu apă va fi reluată treptat, dar a avertizat că apa nu va fi deocamdată potabilă.