"Mitsubishi si Volvo vor ramane doar in amintirea noastra". SASE branduri care vor disparea in 2014
In fiecare an, revista 24/7 Wall St. identifica branduri importante vandute in Statele Unite si se fac previziuni in legatura cu disparitia lor de pe piata in urmatorul an.
Lista facuta anul acesta reflecta natura brutala a competitiei din anumite domenii de activitate si importanta eficientei, inovatiei si investitiei in fiecare domeniu sau companie.
Lista reflecta in ce fel trendurile pot accelera caderea unor marci.
Analistii 24/7 Wall St. spun ca anul viitor vor disparea definitiv de pe piata doua reviste importante in Statele Unite - Martha Stewart Living si Road & Track. Era printurilor este oricum in cadere si este vital se te reinventezi ca sa rezisti pe piata. Chiar si-asa, este greu sa concurezi cu domeniul on-line.
Un alt domeniu afectat este cel de electronice. Se pare ca The Barnes & Noble Nook va pierde razboiul cu Apple si Amazon.com, spun analistii 24/7 Wall St.. De asemenea, aparatele foto digitale Olympus vor disparea si ele, pentru ca nu mai au puterea sa concureze cu marile branduri Canon, Sony si Nikon.
Aceeasi sursa spune ca industria automobilistica va pierde, de asemenea, doua nume: Mitsubishi si Volvo. Vanzarile de autoturisme inregistreaza cresteri peste tot in lume, inclusiv in Statele Unite, insa o parte din marcile de pe piata nu mai pot tine pasul cu gigantii Mercedes Benz sau General Motors, care produc masini din ce in ce mai sofisticate.
Sursa: 24/7 Wall St.,
Etichete: Volvo, competitie, brand, branduri, Mitsubishi,
Dată publicare:
27-05-2013 14:48