Dolarul puternic a dus la scaderea profitului H&M, desi vanzarile au crescut
Retailerul suedez de imbracaminte Hennes and Mauritz (H&M) a raportat marti o scadere de 11% a profitului net anual, din cauza cresterii costurilor de achizitie ca urmare a dolarului puternic, informeaza AFP.
Grupul H&M, care in cursul anului 2015/2016 a deschis 427 de noi magazine, a explicat ca profitul sau net a scazut pana la 18,636 miliarde coroane (1,972 miliarde de euro) si din cauza "majorarii reducerilor" in principal ca urmare a primaverii friguroase din Europa. In schimb, vanzarile H&M au crescut cu 7%, pana la 223 miliarde coroane in 2015/2016.
"H&M este prezent pe 64 de piete si ofera magazine online pe 11 dintre ele", a subliniat directorul general de la H&M, Karl-Johan Persson.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Pentru exercitiul 2016/2017, H&M vizeaza o crestere a cifrei de afaceri, in magazine si online, de 10-15% precum si inaugurarea a 430 de noi magazine si intrarea pe cinci noi piete: Kazahstan, Columbia, Islanda, Vietnam si Georgia. De asemenea, vor fi lansate vanzari online pe pietele din Turcia, Taiwan, Hong Kong, Macao, Singapore si Malayezia.
Primele magazine H&M din Romania au fost inaugurate in primavara anului 2011 iar in luna martie 2015 a lansat si magazinul online.