Ce solutie au gasit magazinele online sa-si convinga clientii definitiv
Cumperi de pe net si poti sa si probezi marfa. Magazinele online au infiintat cabine de proba, pentru cei care vor sa vada pe ce dau banii.
Chiar si cu aceste cabine, costurile unui magazin virtual raman mici, iar preturile ajung si la jumatate, fataa spatiile comerciale obisnuite.
Alina are 25 de ani si cauta pe internet o rochie de seara. Modelul ales costa 1000 de lei, redus de la 1500 de lei. Pentru ca multi clienti prefera sa vada pe ce dau banii, Alina a venit in showroomul magazinului online sa probeze rochia
In magazinul ascuns pe o strada din Bucuresti, clientele vin sa se convinga de alegerile facute in fata laptopului.
Chiar daca vorbim de haine de lux, preturile pot fi cu pana la 50% mai mici decat intr-n magazin traditional. Motivul? Magazinele online au costuri mici, pentru ca nu trebuie sa fie prezente pe marile bulevarde, au angajati mai putini si nu sunt nevoite sa faca stocuri de produse.
Piata de comert online din Romania este evaluata la 500 de milioane de euro. La noi, din 8 milioane de utilizatori, 1 milion fac cumparaturi in cele 3000 de magazine virtuale existente.