Isi iau costumele de baie, dar uita de prezervative. Studiul care deschide valiza unui businessman
Cine credea ca oamenii de afaceri se duc in delegatii sau in vizite de lucru ca sa lucreze, se pare ca se insela. Un studiu Regus a descoperit ca bagajele acestora sunt mai degraba echipate pentru vacanta.
1 din 10 isi pun sandvisuri de acasa si, pe langa costumul de ftiness, in bagajul de calatorie orice om de business isi ia cu el si costumul de baie.
Potrivit unui studiu realizat de Regus, treningul este alt accesoriu nelipsit din valiza
Alegeri 2024
10:00
Ce averi au candidații la alegerile prezidențiale. De la terenuri și case până la lingouri de aur, bijuterii și tablouri
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Studiul, realizat in randul directorilor din peste 80 de tari din intreaga lume, analizeaza obiectele preferate de catre profesionisti in calatorii lor.
In aceasta privinta, foarte multi de exemplu aleg sa ia cu ei si o carte buna sau o fotografie de familie. Peste 17.000 de respondenti au fost intrebati care este cel mai neobisnuit lucru pe care il iau de obicei cu ei intr-o calatorie de afaceri.
Printre raspunsurile lor se numara lucruri ca ondulatoare de par, marioneta unui ventriloc, felul de mancare scotian „haggis”, placa de surf sau chiar... casca pentru folosirea drujbei.
La nivel global se remarca nelipsitul "cadou pentru clienti" purtat de 15% dintre respondenti.
In plus, chinezii isi arata marea atractie pentru jocurile video - 40% poarta un device pe care sa se joace, oriunde ar fi.
Purtatorul de cuvant al Regus comenteaza: „Lucrurile neobisnuite si uimitoare pe care le iau oamenii in calatoriile de afaceri, de la echipamente de fitness la feluri de mancare si obiecte preferate, releva adesea felul in care viata personala si cea profesionala lupta sa coexiste in mediul de lucru actual, mereu sub presiune".
Interesant este ca in acest studiu nu se mentioneaza nimic despre "jucariile sexuale" pe care le-ar putea purta cu ei oamenii de afaceri, sau de ce nu de mijloace de protectie in cazul in care s-ar ivi ceva pe drum.