Romania a fost in 2008 o mina de aur pentru investitorii straini
Un studiu realizat recent arata ca anul trecut ne-am clasat pe locul 7, la nivel mondial, in functie de numarul de firme cunoscute care au intrat pe piata.
Astfel, datorita obsesiei noastre pentru cumparaturi, i-am intrecut pe rusi, bulgari si polonezi.
Cele mai multe si-au deschis reprezentante in Capitala, cu toate ca, in acelasi studiu, Bucurestiul s-a situat abia pe locul 76 in ceea ce priveste aparitia de noi retaileri.
Curiosi sa afle cat de mult pot cumpara romanii, si-au deschis magazine cei de la Next Home, Hervis sau Cach Cach.
In paralel, comerciantii intrati mai de mult in business si-au inaugurat alte si alte reprezentante.
In acest moment insa, realitatea e alta, pentru ca vorbim despre o expansiune care s-a oprit la inceputul lui 2009, atunci cand criza economica a inceput sa afecteze si Romania, iar marile branduri internationale si-au mai pierdut din interesul fata de tara noastra.