Ia tricoul, neamule! Pret unic, anticriza!
Dupa modelul "one dollar shop", lansat in Statele Unite, s-a umplut si Romania de magazine care functioneaza sub conceptul "Pret unic".
Numai in Bucuresti, pe o singura strada principala poti numara usor cel putin zece. Cu alte cuvinte, este limpede ca patronii au gasit solutii de criza. Conform unui studiu Unicef, numai anul acesta 1.600.000 romani vor afla cat de amar este gustul saraciei.
"Pret unic", "Orice produs 12 lei", " Preturi anticriza" sunt doar cateva dintre sloganurile care ii ademenesc pe romani sa se imbrace si sa se incalte fara pretentii, dar cu bani putini.
Hainele sunt aduse toate din China. Insa clientii nu sunt deranjati de acest aspect.
Faptul ca putem sa ne imbracam din peste 1.000 astfel de locuri este indicatorul perfect ca ne cam bate vantul prin buzunare si ca ne luam haine doar ca sa ne acoperim si nu ca sa ne simtim neaparat bine.