Santierul autostrazii Bucuresti-Brasov, resuscitat a patra oara, in 2 ani!

×
Codul embed a fost copiat

Ministerul Transporturilor si-a platit datoriile, iar constructorii s-au angajat, din nou, ca vor da gata lucrarea intr-un an.

Ministerul Transporturilor si-a platit datoriile, iar constructorii s-au angajat, din nou, ca vor da gata lucrarea intr-un an.

Intrucat terenurile aferente Bucurestiului si orasului Voluntari sunt extrem de scumpe, anul acesta nu ne putem apropia de ele.
Petre Ene, sef proiect autostrada Bucuresti Ploiesti
Cu toate acestea, autostrada nu va iesi din Capitala nici macar in 2010 - statul promite ca achita tot ce se face in acest an, insa pana la iesirea din Bucuresti, pentru ca de acolo, terenurile sunt prea scumpe.

Dupa un an si jumatate in care mai mult au asteptat banii de la stat, constructorii s-au apucat din nou de treaba, chiar mai devreme.

Desi santierele se deschid in mod normal abia in martie, pe toate tronsoanele autostrazii Bucuresti Ploiesti se lucreaza de vineri.

Citește și
Radu Berceanu
Guvernul planuieste formarea unui fond pentru achizitia de terenuri
„Păpușa de fier a lui Putin” explică propaganda Kremlinului: „Nu contează ce se întâmplă cu adevărat”

Statul a achitat ieri facturi de 140 de milioane de lei noi si promite ca plateste tot ce se face in 2009, insa doar de la centura inspre nord, adica nimic la iesirea din Bucuresti.

De la Moara Vlasiei la Ploiesti, terenurile sunt insa mult mai ieftine, dar lucrarile au mai demarat deja de trei ori si s-au poticnit in ciuda promisiunilor constructorilor.

Daca este sa luam in calcul promisiunile constructorilor, ar trebui sa avem autostrada de la Bucuresti la Ploiesti pana la pastele lui 2010. Speram doar sa nu devina pastele cailor, pentru de prea multe ori am auzit aceste promisiuni.

Articol recomandat de sport.ro
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Luptător MMA, suspendat pe viață și bătut de fani, după ce a atacat o fată de ring | VIDEO
Citește și...
Linia de cale ferata Bucuresti-Otopeni va fi inaugurata miercuri
Linia de cale ferata Bucuresti-Otopeni va fi inaugurata miercuri

Linia de cale ferata Bucuresti-Otopeni va fi inaugurata miercuri, a declarat Constantin Axinia, subsecretar de stat pe probleme feroviare in Ministerul Transporturilor.

Guvernul planuieste formarea unui fond pentru achizitia de terenuri
Guvernul planuieste formarea unui fond pentru achizitia de terenuri

Guvernul intentioneaza sa creeze un fond national pentru achizitionarea de terenuri pentru marile proiecte de infrastructura, a declarat Radu Berceanu intr-o conferinta de presa.

Romani, vi se pregatesc 41 de kilometri din autostrada Transilvania!
Romani, vi se pregatesc 41 de kilometri din autostrada Transilvania!

41 de kilometri de autostrada. Tineti minte acest numar, pentru ca atat ni se promite pentru 2009. Cu un buget extrem de sarac, Ministerul Transporturilor finanteaza doar santierele incepute.

Recomandări
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim
În plin an electoral, oficialii PSD-PNL au în plan o nouă majorare a salariilor. Cu cât ar crește, din iulie, salariul minim

Deși presați de cheltuieli prea mari la buget, oficialii au în plan o nouă majorare a salariilor, în an electoral. 

Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor
Europenii vor să-și întărească armatele, în timp ce Ucraina primește un nou pachet de ajutor

Noul pachet de ajutor american pentru Ucraina va include și rachete ghidate cu o rază de acțiune de 300 de km.  

România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți
România are cea mai mică rată de imunizare împotriva HPV din UE, deși vaccinul e gratuit pentru fete și băieți

Dacă păstram ritmul actual vom avea nevoie de cel puțin 50 de ani de acum înainte pentru ca România să atingă rata de imunizare împotriva infecției cu HPV, recomandată de Organizația Mondială a Sănătății.