Studiu: Reclamele la tigari au un efect si de o saptamana asupra fumatorilor
Un nou studiu arata ca tinerii fumatorii sunt influentati de reclamele la tigari si ca dorinta lor imediata de a fuma creste cu 22% dupa vizioarea imaginilor.
Desi scade treptat dupa sapte zile, dorinta de a fuma ramane in continuare la un nivel ridicat si tinde sa-i faca pe tineri sa cedeze tentatiei, potrivit Daily Mail.
Desi reclamele la tigari sunt interzise la televizor si radio, acestea exista totusi in benzinarii si magazine si in mediul online.
"Am fost surprinsi sa vedem cat dureaza efectul mesajelor care incurajeaza fumatul", a spus un psiholog.
La studiu au participat 134 de studenti americani, care au fost rugati sa completeze un chestionar dupa ce au urmarit o reclama care incuraja fumatul.
In urma centralizarii raspunsurilor, oamenii de stiinta au descoperit ca dorinta imediata a subiectilor de a fuma a crescut cu 22%.
Sursa: Daily Mail
Etichete: studiu, tigari, fumatori, efecte, reclame,
Dată publicare:
18-11-2013 16:19