Tinerii se implică în afacerile din mediul rural. Cum își surprind clienții
Afacerile din mediul rural au căpătat o nouă șansă, după ce tinerii s-au hotărât să intervină în ele. Cu idei noi, un pic de marketing digital și multă îndrăzneală, copiii antreprenorilor au pus afacerile părinţilor pe un făgaş nou.
Tinerii au început să facă promovare pe site-uri de prezentare sau pe rețelele de socializare.
Părinţii lor, deşi iniţial au privit cu îndoială aceste transformări, sunt acum mulţumiţi de rezultate.
Alegeri 2024
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
Familia Bugnaru deține o pensiune în Pasul Tihuța, județul Bistrița-Năsăud, de 20 de ani. Întotdeauna s-au rezumat la a le oferi oaspeților cazare și mâncare, însă acest lucru s-a schimbat odată cu întoarcerea acasă a copiilor. Aceștia au transformat clasica pensiune a părinților după modelele occidentale.
Maia Bugnaru, fiica proprietarilor: "Am schimbat din turismul tradițional ce are de-a face cu cazare, mâncare, cu o abordare participativă în care încadrăm clientul și îl primim practic în casa noastră".
Cei mai mulți clienți vin din Bistrița, pentru că aici au parte de aer curat, o priveliște frumoasă și servicii bune. Meniul clasic s-a îmbogățit cu burgeri sau rață la cuptor. Toate serviciile au fost promovate pe rețelele de socializare cu poze captivante, care au atras turiştii.
Este adevărat că inițial părinții au avut dubii cu privire la schimbările propuse de cei tineri, însă au mers pe mâna lor.
Acum sunt mulțumiți și spun că, în ciuda pandemiei, anul ce a trecut a fost cel mai bun din istoria afacerii.
Lenuța Bugnaru, proprietar: "Nu credeam în toate ce voiau să facă, dar zic, mă las pe mana lor, că ei știu ce fac și a mers foarte bine”.
Și afacerea unei familii cu fructe și flori deshidratate din Budacu de Sus a luat o altă întorsătură în ultimul an, după ce fiul lor le-a sugerat să renunțe la vânzarea en gross, și să mizeze pe ambalaje atrăgătoare. Tânărul a creat și un site de pe care noile produse pot fi achiziționate.
Vasile Rus, proprietar: "De când a apărut el s-au schimbat multe. Vindem en detail și e mai bine”.
Victor Rus, fiul proprietarului: ”Acum am continuat și avem propriul site și putem vinde în punguțe mici tot restul anului".
Promovarea afacerii pe rețelele de socializare a crescut numărul de clienți și încrederea acestora în produsele și serviciile oferite. Toate acestea au adus o creștere consistenta a încasărilor.