Simona Halep a devenit un adevărat brand. Cu cât se vinde o minge cu semnătura ei
Simona Halep a devenit un brand puternic. Marile companii îşi asociază imaginea cu aceasta, iar magazinele de profil vând, echipament sportiv de tipul celui folosit, de ea.
O şcoală de tenis îi poartă numele, iar în curând şi o esplanadă din Bucureşti. Mai mult, au apărut, la vânzare la mica publicitate autografele campioanei.
Aceşti copii din Bucureşti visează că vor repeta rezultatele fenomenale ale Simonei. Îi inspiră şi faptul că joacă pe terenul botezat în cinstea campioanei. „Simona Halep" se numeşte şi o şcoală de tenis dintr-un club privat din Capitală. Părinţii nu trebuie să plătească nimic, copiii au parte de mingi, rachete, specialişti calificaţi şi antrenamente de 3 ori pe săptămână timp de un an.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat în propaganda electorală
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
Sebastian Rosianu, manager club de tenis: „Urmărim în a iniţia copii în arta tenisului cu ajutorul Simonei care ne oferă toate condiţiile, de la echipament până la rachete. De-a lungul timpului au beneficiat 350 de copii."
Pentru că interesul este uriaş, se fac preselecţii şi doar cei mai talentaţi au şansa să fie aleşi.
Dar numele Halep aduce acum şi profit. Obiectele branduite cu numele Simonei Halep au valoare suplimentară. De pildă, autograful campioanei noastre se vinde deja la mică publicitate. O minge cu semnătura Simonei costă 500 sau chiar 600 de lei.
Cum era de aşteptat, magazinele de profil vând echipament de tenis similar celui folosit de Halep. Din păcate, statul român nu are o strategie de promovare coerentă pentru a putea câştiga imagine în lume cu ajutorul brandului Halep, spun specialiştii.
Matei Psatta, specialist branding: “O rachetă de tenis semnată de Simona Halep va pleca de pe rafturi mai repede decât nişte pantofi. România nu are o strategie coerentă de promovare. Acum este o improvizaţie care funcţionează cât de bine poate funcţiona ceva improvizat."
Încercările de a o transforma pe Simona Halep şi tenisul într-un brand de ţară sunt timide, spun specialiştii. În cinstea Simonei Halep va fi numită o esplanadă din Bucureşti, preşedintele Iohannis o va decora pe 30 iulie cu Ordinul Naţional "Steaua României", iar Romfilatelia introduce în circulaţie emisiuni poştale dedicate Simonei.
Între timp, Simona Halep se poziţionează pe locul 5 în lume după veniturile din câştigate din tenis cu peste 30 de milioane de dolari. Ar putea ajunge pe 3 sau pe 2 după surorile Williams sau Maria Sharapova dacă va continua să câştige turnee importante.