Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc au fost acordate în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2022
eMAG, FAN Courier, Dedeman, IKEA, elefant.ro, Glovo, F64 si Dacia - printre companiile premiate la Gala Premiilor eCommerce 2022
Aflată la a XVII-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2022 s-a desfășurat pe 26 septembrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.
Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 30 de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
eMAG – magazinul preferat de clienții online
Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG este considerat magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.
H&M, IKEA, Dedeman, elefant.ro, Farmacia Tei, Decathlon, Noriel și Avon au fost, de asemenea, premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:
• Magazinul Online de Fashion Preferat: H&M România
• Magazinul Online Home & Deco Preferat: IKEA România
• Magazinul Online de Bricolaj, Grădină și Unelte Preferat: DEDEMAN
• Magazinul Online de Cărți Preferat: elefant.ro
• Farmacia Online Preferată: Farmacia Tei
• Magazin Online de Hobby și Articole Sportive Preferat: Decathlon România
• Magazinul Online de Copii, Jucării și Puericultură Preferat: Noriel România
• Magazinul Online de Produse Cosmetice și de Frumusețe Preferat: Avon Romania
Studiul cantitativ eComm Pulse care monitorizează evoluția comerțului online din perspectiva cumpărătorilor români - derulat de 7 ani derulat de iSense Solutions împreună cu GPeC - a fost realizat pe un eșantion de 1.025 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, la nivel urban, utilizatori de internet. Datele au fost culese online din panelul iSense Solutions, în luna septembrie 2022, cu un grad de eroare de +/ - 3,06%, la un nivel de încredere de 95%.
Lensa.ro, Zodiacool.ro si e-natura - magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency
Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 65 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC - 30 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.
La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul e-natura.ro, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool.ro, respectiv Lensa - indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.
Pe celelalte categorii de produse în care se încadrează magazinele online incluse în programul GPeC Proficiency câștigători au fost:
• Cel mai bun NPS și GMV al unui seller eMAG Marketplace înscris în programul GPeC Proficiency 2022: Climatico
• Best Video Add Powered by YouTube 2022: Lensa și VidaXL
• Produse organice și naturale: Republica Bio
• Bricolaj, Grădină, Echipamente & Unelte: Marcoser
• Hobby, Timp Liber și Divertisment: Gameology
• Cadouri și Bijuterii: Zodiacool
• Bebeluși, Copii, Jucării și Puericultură: Buy4Baby
• Home & Deco: NeaKaisa
• IT&C, Electronice, Electrocasnice & Securitate: F64
• Auto, Moto & Utilaje: Dacia
• Cărți, Reviste și Muzică: Libris.ro
• Health & Beauty: Lensa
• Supermarket, Mall, Marketplace: Doraly.ro
• Fashion: Miniprix
• Alimentare și Băuturi: La Fantana Romania
Dintre magazinele online înscrise în Programul GPeC Proficiency 2022 care au implementat Sistemul de Feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro și au primit minimum 100 de opinii de la clienți în intervalul 1 iunie – 19 septembrie 2022 câștigătorul categoriei Voice of the Customer Award 2022 este Buy4Baby.
GPeC Proficiency este un program de Auditare și Mentorship pentru dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a magazinelor online și constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie.
Scopul programului este de a sprijini echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie.
FAN Courier - Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC
Comunitatea GPeC - formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic:
• Cea mai bună companie de curierat în E-Commerce 2022: FAN Courier
• Cea mai bună resursă educațională pentru E-Commerce 2022: Academia GoMag
• Servicii de Curierat Cross-Border în E-Commerce 2022: DHL Express Romania
• Cea mai bună aplicație de livrare din punct de vedere al calității serviciilor 2022: Glovo România
Alături de magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2021, au fost menționate și apreciate meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu cele mai bune magazine online ale anului:
• Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce: Datagram, Datahost, Avanticart, Gomag, easySales, VTEX, iviteb, Obi Software, Wizz Design, While1, Innoship, Sameday Courier, Cloud EBS, Datahost
• Agenții de Digital Marketing: MTH Digital, DWF, Campaigns!, GUN MEDIA, Eikon7, iAgency, Brandient, Zacke PR, Zarbi, Limitless Agency, Mavericks
Despre eveniment
Gala Premiilor eCommerce 2022 s-a desfășurat în cadrul celei de-a 17 editii anuale a GPeC SUMMIT din 26 Septembrie, la Teatrul National Bucuresti. Evenimentul a reunit speakeri de top români și internaționali (dintre care 4 în premieră în România) care au furnizat un total de peste 9 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing precum și o zonă de Expo și Networking.
GPeC SUMMIT 2022 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Supported by Google
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, BaseLinker, Cargus, Cora, Debonaire, DHL, DWF, easySales, eMAG Academy, eMAG Marketplace, Five Elements Digital, Frisbo, Gebrüder Weiss România, Gomag, GTS, Innoship, Limitless Agency, MGID, MTH Digital, OLX Business, OSF Digital, Packeta, Plăți.Online, Poșta Panduri, Postis, RTB House, Salesforce, Sameday, Smart Fintech, TBI Bank
Coffee by Nespresso
Refreshments by Pepsi
Treats by Eisberg
Parteneri Media Principali: PRO TV PLUS, Voyo
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.