(P) Planul Coca-Cola pentru o transformare spectaculoasa in urmatorii 5 ani


Ultimul update: Luni 02 Noiembrie 2015 07:06
Data publicarii: Vineri 30 Octombrie 2015 10:24
Categorie: Advertoriale
Coca-Cola

Apa inseamna inima comunitatilor. Viata. Un element obligatoriu in orice domeniu de activitate. La Expo Milano 2015, Coca-Cola a prezentat un plan de transformare pentru urmatorii 5 ani.

Cu operatiuni in peste 200 de tari si teritorii, Coca-Cola si-a asumat ca o parte importanta din gandirea companiei sa fie dedicata prosperitatii comunitatilor si protejarii mediului. Acesta a fost unul dintre cele mai importante mesaje exprimate de Coca-Cola la Expo Milano 2015, unde compania a avut propriul pavilion.

Apa este esentiala pentru companie, dar si pentru produsul final. Astfel, pana in 2020, Coca-Cola isi propune sa devina prima companie din industria bauturilor racoritoare care returneaza, in proportie de 100%, apa consumata la imbutelierea produselor sale.

Potrivit cifrelor de vanzari pe 2014, pana in prezent Coca-Cola reintroduce in comunitate 94% din cantitatea de apa folosita la cele mai inalte standarde ecologice.

Vorbim despre 153.6 miliarde de litri de apa care se intorc in comunitati, prin cele 209 programe dezvoltate in 61 de tari. Un miliard de dolari a costat sistemul de purificare a apei rezultate in urma procesului de productie din cele peste 850 de fabric din cele 207 tari in care Coca-Cola isi dezvolta activitatea.

Nu este singurul program prezentat la Expo Milano 2015 prin care compania incearca sa se implice activ in comunitatile cu probleme sau pentru a gasi solutii si preveni problemele curente.
In fiecare tara in care Coca-Cola exista a fost infiintat cel putin un program de activitate fizica, pentru a preveni si combate problemele aduse de un stil de viata sedentar.

Fara reclame dedicate copiilor sub 12 ani, cu un pachet vizibil de informatii despre numarul de calorii al unei sticle pe fiecare ambalaj si cu lansarea bauturilor fara sau cu un numar redus de calorii in toate pietele din lume reprezinta alte cateva solutii propuse pana in 2020.

Alaturi de toate acestea, Coca-Cola a investit din 2010 aproximativ 100 de milioane de dolari pentru programul “5by20”, in care isi propune ca pana in 2020 sa implice in piata active de munca 5 milioane de femei din toata lumea.

Brazilia, India, Africa de Sud, Filipine si alte 40 de tari sunt implicate pana acum in acest plan in care 550.000 de femei si-au gasit deja loc de munca in domenii precum productie, distributie, retail si reciclare.

Sursa: Pro TV

Tags: coca cola,

VIDEO PROTVPLUS.RO