(P) Cumpără fabricat în România

steagul Romaniei

Ţara are nevoie de tine. Iată o cale simplă să arăţi că o iubeşti.

Poate că nu ai privit niciodată lucrurile în felul ăsta, dar a cumpăra ceva fabricat în România este un gest patriotic care denotă încredere, responsabilitate şi respect.

Pentru rudele, prietenii şi cunoştinţele tale care lucrează într-o fabrică şi care astfel îşi păstrează locurile de muncă.

Pentru meşterul popular care trăieşte din ceea ce produce în atelierul lui.

Pentru antreprenorul român care a cheltuit banii familiei ca să-şi dezvolte afacerea.

Citește și
VIDEO. „Am și eu interlopii mei aici!” Cum i s-a dus vestea olteanului Claudiu Pasăre că „visează miliarde”

Pentru o companie multinaţională care a ales România pentru a investi într-o unitate nouă de producţie.

Te rog să faci un gest simplu, care în timp poate deveni un reflex. Când ai nevoie de ceva, uită-te prima dată dacă este fabricat în România, şi dacă îţi place şi crezi că preţul este potrivit, cumpără.

Generezi o reacţie în lanţ ale cărei efecte nu se văd imediat, dar fii sigur că ea marchează schimbări durabile în timp.

Nu se vor mai închide fabrici, mai mult ca sigur se vor deschide altele noi.

Banii rămân în România şi vor fi folosiţi pentru educaţie, sănătate, cultură.

Sunt şanse mai bune ca lucrurile fabricate în România să fie exportate, devenind cel mai bun ambasador de ţară.

Copiii tăi, rudele tale, prietenii tăi, cunoştinţele tale, vor avea un loc de muncă sigur şi nu vor mai fi nevoiţi să plece din ţară. Vor avea un viitor acolo unde le e locul, în România.

România devine o ţară prosperă, cu o economie puternică pentru care ai pus şi tu umărul.

Mulţumesc.

Dragoş Damian

Articol recomandat de sport.ro
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat
FOTO A apărut îmbrăcată așa pe stadion, iar fanii au reacționat imediat

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Până în 2030, 69% din deciziile din timpul interacțiunilor cu clienții vor fi luate de tehnologii inteligente
(P) Până în 2030, 69% din deciziile din timpul interacțiunilor cu clienții vor fi luate de tehnologii inteligente

Marketing Insiders Group aduce în prim plan provocări și soluții ale industriei europene de customer experience în era roboților.

(P) A cincea acțiune de reîmpădurire inițiată de Apa Bucovina
(P) A cincea acțiune de reîmpădurire inițiată de Apa Bucovina

Maspex Romania prin brandul de apă Bucovina a realizat o nouă acțiune de reîmpădurire acasă, în Ținutul Echilibrului.

(P) Ediția a doua a Festivalului Suflet de România a adus tot ce ne face bine pe Domeniul Regal Săvârșin
(P) Ediția a doua a Festivalului Suflet de România a adus tot ce ne face bine pe Domeniul Regal Săvârșin

În weekend, festivalul Suflet de România a oferit participanților ocazia să călătorească într-un sat atemporal, în vremea șezătorilor de altădată.

Recomandări
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon
SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România. Proiectilele vor înarma aeronavele F-16 Falcon

SUA au aprobat vânzarea de rachete AIM-9X Sidewinder Block II către România, evaluate la aproximativ 70 de milioane de dolari. Achiziţia va asigura înzestrarea aeronavelor multirol F-16 Fighting Falcon ale Forţelor Aeriene Române.

Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”
Câți români spun că vor să meargă la vot pe 9 iunie. „Vom avea un val destul de consistent de tineri”

Vineri începe campania electorală pentru alegerile locale și cele europarlamentare. Aproape 90 la sută dintre români știu că acestea sunt organizate pe 9 iunie.

Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”
Cum pot fi integrate în muncă persoanele vulnerabile. „Suntem într-un paradox, avem două milioane de oameni inactivi”

România trăiește un paradox al forței de muncă, în care sunt două milioane de persoane inactive, deși cererea, din partea angajatorilor, este foarte mare.