Vantul recesiunii bate si prin buzunarele rusoaicelor "in trend"
Saracia pare ca s-a cuibarit si in dulapurile rusoaicelor in pas cu moda. Tinerele care pana acum aruncau fara sa clipeasca, sume exorbitante intr-o singura sesiune de cumparaturi, invata sa se si abtina.
Cum pasiunea pentru haine si bugetele de austeritate nu se impaca sub nicio forma, proprietarii marilor magazine din Moscova vad cum le intra profitul la apa.
Departe de a fi doar un personaj de film, tanara mereu in pas cu moda si obligatoriu obsedata de cumparaturi, este un personaj tipic pentru categoria "nouveau riche" din Rusia.
Ca ea sunt foarte multe femei care pana mai ieri isi cumparau haine si accesorii de firma fara sa se uite la pret. Acum, in magazinele exclusiviste, bate vantul aspru al recesiunii.
Exista si efecte pozitive, ce-i drept, pe termen scurt. In aceasta perioada, casele de moda fac reduceri enorme pentru a-si lichida stocurile, iar clientele nu stau pe ganduri: "Colectiile care costa de obicei o avere primavara, sunt acum chilipiruri. E un sezon bun pentru femeile dependente de cumparaturi," a spus Electa, cantareata.