Targul The One - Scissors Day a ajuns la a 3-a editie. Tinerii creatori romani au taiat preturile
A fost o zi de rasfat autentic pentru cei fideli bunului gust vestimentar. Targul The One - Scissors Day, la a treia editie, a aratat din nou ca te poti lasa cu usurinta sedus de designerii noului val, intrati pe piata modei.
Au talent si isi cunosc valoarea, dar inteleg si ca moda e o afacere. Iar fidelizarea clientilor ramane esentiala. Asadar, pret de 10 ore, tinerii creatori romani au facut munca de croitorie... au taiat toate preturile la jumatate si le-au cusut inapoi pe etichete, printre materiale fine, cu linii inovatoare, culori tari si imprimeuri atipice.
Exemplul propriu convinge. Ambalajul atrage. Talentul nu poate fi copiat. Ochiul creatorului tanar percepe, intr-un sul de material, conturul pe care trebuie sa calce foarfeca. Asa cum spunea Brancusi, forma e acolo, doar ca excesul trebuie dat la o parte.
Cea care a pus intai pe hartie un astfel de model spectaculos este o tanara de 24 de ani. Acum 5 ani a venit de la Deva la facultate, in Capitala. Primii bani investiti in brandul propriu au fost din salariul, castigat lucrand la un magazin. Tatal inginer si mama gestionara nici macar nu stiau. Astazi are doua ateliere inchiriate, are patru croitorese angajate si a deschis un showroom intr-o zona centrala.
Razvan Firea, de pilda, spune ca a inovat... tricoul: "Mi-am inteles clientul si piata si cred ca ce fac eu pe zona asta de jerseuri, de print e ceva nou, ca o opera de arta."
Tine, in mod special, la doua modele- cel care are imprimat un colaj cu fotografia lui Teddy Gaga. "In momentul in care l-am finalizat mi s-a parut ca seamana foarte mult cu cantareata."
Creatorul insusi este o aparitie unica: pantofi sport inaripati, ceas cu aripi si costum roz, din material pufos. Inspiratia nu e de vanzare... dar rezultatele ei, da! La targ, orice piesa de lux s-a purtat cu pretul taiat scurt... la jumatate!
40 de branduri au demonstrat ca, si in Romania, moda se cere... si se cumpara cu entuziasm. Pana in cele mai mici detalii.
Alexia Cinzeaca, PR Manager: "Demonstratiile, sedintele de makeup sunt gratuite, iar la toate produsele preturile sunt taiate la jumatate."
Pentru moment, The One - Scissors Day se convoaca de doua ori pe an. Dar piata designului de moda, estimata in prezent la 100 de milioane de euro, e in crestere.
Sursa: Pro TV
Etichete: targ, moda, cumparaturi, shopping, The One,
Dată publicare:
28-09-2013 20:15