Rochia purtata de ducesa de Cambridge pentru portretul de familie a creat isterie in randul femeilor
Prima poza cu copilul regal nu doar ca a facut inconjurul lumii, dar a si umplut conturile unui magazin. Si asta doar in 48 de ore. "Efectul Kate" are, de aceasta data, legatura cu rochia pe care sotia printului William a purtat-o.
Odata aparuta in presa, rochia ducesei a fost atat de apreciata de englezoaice, incat in doar doua zile au cumparat toate rochiile asemanatoare de la brandul cu haine pentru gravide de la si-a cumparat-o si Kate.
Rochiile, in valoare de 46 de lire fiecare, s-ar vinde in mod normal in doua luni, spun reprezentantii magazinului. Asa ca acum ei estimeaza ca cifra de afaceri a companiei s-ar putea dubla, ajungand de la 5.2 milioane de lire, in prezent, la 8 milioane de lire, pana la sfarsitul lui martie 2014.
Alegeri 2024
15:04
Traian Băsescu: ”Susțin Forța Dreptei în folosul doamnei Lasconi. Pe Geoană, dacă îl zdruncin puțin, își pierde busola!”
15:02
INTERVIU. Traian Băsescu: ”Sunt cei mai slabi candidați din toate alegerile prezidențiale prin care a trecut România”
12:55
Ce atribuții are, de fapt, președintele României. Cât de puternic este „primul om în stat”, conform Constituției
12:41
Mesajul publicat de fiica Elenei Lasconi, după dezbaterea electorală: „Este clar că a învăţat din greşeli”
Cat a fost gravida, ducesa Kate a purtat in public cateva rochite ale brandului respectiv, cumparate la preturi modeste intre 39 si 50 de lire.
Despre “efectul Kate” a inceput sa se vorbeasca odata ce vanzarile Zara, Reiss si Whistles au crescut pentru ca ducesa a iesit in public cu rochiile acestor branduri.