Aveti destule tricouri in dulap? Afla ce iti propun designerii romani
Cativa designeri romani s-au gandit sa creeze colectii de tricouri, altfel decat cele comercializate de marile branduri.
"Mi se pare ca oamenii nu mai sunt la fel de interesati sa investeasca in moda, dar nici nu pot umbla dezbracati, este de parere designerul Laura Vargalu.
Si asa s-a nascut colectia Laurei de tricouri. Un articol vestimentar de care toti avem nevoie. A lucrat cu cativa artisti tineri, care au nascocit imprimeuri pentru hainele croite de ea.
Alegeri 2024
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
Nici Irina Marinescu nu a neglijat dorinta clientilor de a se imbraca uneori si intr-o pereche de blugi cu un tricou. In fiecare sezon, noua colectie are obligatoriu si modele lejere.
"E foarte simplu sa-ti pui acel ceva, conceptul, nucleul in sine, sa-l pui pe tricou si sa fie un visual foarte bun", a spus la randul sau, Irina Marinescu.
Asa a ajuns sa creeze Matchbox, o serie de bluze cu fata si spatele confectionate din materiale diferite sau Farniente dintr-o colectie de vara.
Pentru Ioana si Marina, creatoarele din spatele brandului 109, ideea colectiei a pornit de la platforma Facebook. Mesaje de pe aceasta pagina au fost imprimate pe spatele articolelor din matase.
Si in timp ce unii creeaza tricouri in serii limitate, trei baieti viseaza sa imbrace cat mai multi clienti intr-un produs 100% romanesc.
"Parerea mea este ca piata asta are nevoie de un brand romanesc care sa se ocupe de baze vestimentare, de street wear, de hainele pe care oamenii le poarta pe strada, nu haine pe care le vezi pe podium", a adaugat Matei Schwartz.
Asa ca Andrei deseneaza si prelucreaza imprimeurile, Mihai e atent la productie, iar Matei se ocupa de tot ceea ce inseamna comunicare pentru brandul lor Bold, adica indraznet. Cei trei pregatesc si o colaborare cu fotograful Alex Galmeanu. Aflati insa mult mai multe despre toate aceste creatii pe www.onemagazine.ro.