(P) Giving Friday - în loc de Black Friday, dm donează 5% din încasări pentru copiii în nevoie

(P) Giving Friday - în loc de Black Friday, dm donează 5% din încasări pentru copiii în nevoie

dm drogerie markt înlocuiește campania de reduceri Black Friday cu Giving Friday, o inițiativă prin care compania donează pentru a veni în ajutorul copiilor în nevoie.

În parteneriat cu Fundația Hațegan, prin campania „O floare de colț pentru un prânz cald”, dm drogerie markt asigură câte o masă pentru peste 40 de copii, zilnic, timp de 6 luni.

Parteneriatul cu Fundația Hațegan a început acum 3 ani, când, pentru prima oară, compania dm, alături atât de angajați, cât și de clienți, a depus eforturi pentru a veni în ajutorul copiilor defavorizați social. Astfel, până în 2021, cu ajutorul clienților dm au fost donate 14 500 de prânzuri calde. dm drogerie markt sprijină din nou campania prin donarea a 5% din încasările drogheriilor dm din toată țara, făcute pe data de 26 noiembrie. Compania îi invită pe clienți să treacă pragul drogheriilor în ziua dăruirii și a faptelor bune, de Giving Friday, pentru ca tot mai mulți copii în nevoie să fie ajutați.

„Suntem recunoscători pentru comunitatea clienților dm, care înțelege importanța și frumusețea dăruirii și se implică în acțiunile noastre de fiecare dată. #givingisthenewblack și anul acesta, iar bucuria că vom contribui din nou la masa caldă a copiilor este de neprețuit. Mulțumim tuturor celor care vor lua parte la acțiune și îi invităm să rămână alături de noi, pentru că pregătim astfel de inițiative și pe viitor!”, transmite Daniela Jordanovski, director achiziții şi marketing dm drogerie markt România.

Responsabilitatea socială este parte din strategia companiei la nivel de concern, brandul fiind conștient de nevoile comunităților din toate țările în care este prezent. Astfel de acțiuni vor avea loc în toate cele 13 țări în care activează compania.

Citește și
cadouri pt copii
(P) Idei de cadouri de Crăciun în funcție de vârsta copilului și de buget

„Fundația Hațegan este recunoscătoare pentru fiecare donație făcută prin intermediul dm drogerie markt. Circumstanțele celor 700 de copii din centrele United Way pe care îi sprijinim din 2012 a fost mereu nefavorabile. Pandemia doar a înrăutățit situația. De aceea, orice ajutor înseamnă foarte mult pentru ei. Mulțumim clienților, angajaților și companiei dm drogerie markt pentru că sunt alături de noi și de copii în fiecare an.” a declarat av. Ioana Hațegan, președinte al Fundației Hațegan.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape de 1 000 de angajați și mai mult de 110 de magazine active.

Fundația Hațegan a fost înființată în anul 2012 cu scopul de a veni în sprijinul copiilor defavorizați social din Timișoara. În ultimii nouă ani, observând nevoile din comunitate, scopul și obiectivele fundației s-au diversificat, în prezent derulând programe pe trei direcții: cultură, bunăstare, educație. Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” se află în acest an la a 7-a ediție. Din păcate, din cauza situației epidemiologie, distribuirea de broșe cu flori de colț este și în acest an limitată. Campania de strângere de fonduri se realizează online. Oricine poate dona un prânz cald.

Articol recomandat de sport.ro
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"
Gigi Becali a bătut palma cu Dan Șucu și a obținut un profit de 100 de milioane de euro: "S-a ținut de cuvânt"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Idei de cadouri de Crăciun în funcție de vârsta copilului și de buget
(P) Idei de cadouri de Crăciun în funcție de vârsta copilului și de buget

Crăciunul este momentul perfect pentru a aduce bucurie în sufletele celor dragi, iar alegerea cadoului ideal pentru copii poate fi o provocare plăcută și interesantă.

(P) Cum să-ți menții culoarea vibrantă: 5 sfaturi pentru părul vopsit
(P) Cum să-ți menții culoarea vibrantă: 5 sfaturi pentru părul vopsit

Părul vopsit are nevoie de o atenție specială pentru a-și păstra nuanța vibrantă și sănătatea naturală. Fie că ai optat pentru o culoare intensă sau pentru reflexe subtile, îngrijirea corespunzătoare este cheia pentru a te bucura de un păr strălucitor.  

(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice
(P) Jidvei, din inima Transilvaniei în inima Veneției, la Teatrul La Fenice

Rapsodia Română nr. 1 de George Enescu a fost interpretată pe scena Teatrului La Fenice de Orchestra Operei Naționale București, într-un concert dedicat Zilei Naționale a României, acompaniat de vinurile Jidvei.

 

 

 

Recomandări
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ
Cod portocaliu și galben de viscol şi vânt în mai multe zone din țară. Care sunt județele afectate de vreme rea. HARTĂ

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, joi dimineață, o avertizare Cod portocaliu de vânt puternic, valabilă până joi seară, și două avertizări Cod galben de viscol şi vânt puternic, valabile până vineri dimineață.

Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie
Misterul care înconjoară prăbușirea avionului Azerbaijan Airlines. Imagini de la bord surprinse înainte de tragedie

Continuă ancheta în cazul tragediei aviatice din Kazahstan. Autoritățile au găsit cutia neagră a aparatului de zbor, cu ultimele convorbiri din cabina de pilotaj.

România la finalul lui 2024: Perspectivă negativă și riscul de a deveni nerecomandată pentru investiții
România la finalul lui 2024: Perspectivă negativă și riscul de a deveni nerecomandată pentru investiții

România încheie anul 2024 cu perspectivă negativă şi riscă să alunece înspre statutul de ţară nerecomandată pentru investiţii.