(P) Giving Friday - în loc de Black Friday, dm donează 5% din încasări pentru copiii în nevoie

(P) Giving Friday - în loc de Black Friday, dm donează 5% din încasări pentru copiii în nevoie

dm drogerie markt înlocuiește campania de reduceri Black Friday cu Giving Friday, o inițiativă prin care compania donează pentru a veni în ajutorul copiilor în nevoie.

În parteneriat cu Fundația Hațegan, prin campania „O floare de colț pentru un prânz cald”, dm drogerie markt asigură câte o masă pentru peste 40 de copii, zilnic, timp de 6 luni.

Parteneriatul cu Fundația Hațegan a început acum 3 ani, când, pentru prima oară, compania dm, alături atât de angajați, cât și de clienți, a depus eforturi pentru a veni în ajutorul copiilor defavorizați social. Astfel, până în 2021, cu ajutorul clienților dm au fost donate 14 500 de prânzuri calde. dm drogerie markt sprijină din nou campania prin donarea a 5% din încasările drogheriilor dm din toată țara, făcute pe data de 26 noiembrie. Compania îi invită pe clienți să treacă pragul drogheriilor în ziua dăruirii și a faptelor bune, de Giving Friday, pentru ca tot mai mulți copii în nevoie să fie ajutați.

„Suntem recunoscători pentru comunitatea clienților dm, care înțelege importanța și frumusețea dăruirii și se implică în acțiunile noastre de fiecare dată. #givingisthenewblack și anul acesta, iar bucuria că vom contribui din nou la masa caldă a copiilor este de neprețuit. Mulțumim tuturor celor care vor lua parte la acțiune și îi invităm să rămână alături de noi, pentru că pregătim astfel de inițiative și pe viitor!”, transmite Daniela Jordanovski, director achiziții şi marketing dm drogerie markt România.

Responsabilitatea socială este parte din strategia companiei la nivel de concern, brandul fiind conștient de nevoile comunităților din toate țările în care este prezent. Astfel de acțiuni vor avea loc în toate cele 13 țări în care activează compania.

Citește și
Un român s-a însurat cu o prințesă din Africa și a devenit Sultan. Soția lui a venit în România pentru a-l susține în cariera politică

„Fundația Hațegan este recunoscătoare pentru fiecare donație făcută prin intermediul dm drogerie markt. Circumstanțele celor 700 de copii din centrele United Way pe care îi sprijinim din 2012 a fost mereu nefavorabile. Pandemia doar a înrăutățit situația. De aceea, orice ajutor înseamnă foarte mult pentru ei. Mulțumim clienților, angajaților și companiei dm drogerie markt pentru că sunt alături de noi și de copii în fiecare an.” a declarat av. Ioana Hațegan, președinte al Fundației Hațegan.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine și 66.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape de 1 000 de angajați și mai mult de 110 de magazine active.

Fundația Hațegan a fost înființată în anul 2012 cu scopul de a veni în sprijinul copiilor defavorizați social din Timișoara. În ultimii nouă ani, observând nevoile din comunitate, scopul și obiectivele fundației s-au diversificat, în prezent derulând programe pe trei direcții: cultură, bunăstare, educație. Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” se află în acest an la a 7-a ediție. Din păcate, din cauza situației epidemiologie, distribuirea de broșe cu flori de colț este și în acest an limitată. Campania de strângere de fonduri se realizează online. Oricine poate dona un prânz cald.

Articol recomandat de sport.ro
Cea mai frumoasă jurnalistă din Kosovo a rămas impresionată de un tricolor: "Este magic"
Cea mai frumoasă jurnalistă din Kosovo a rămas impresionată de un tricolor: "Este magic"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum să alegi mașina second-hand potrivită
(P) Cum să alegi mașina second-hand potrivită

Achiziționarea unei mașini second-hand este o soluție ideală pentru cei care doresc un autoturism fiabil, fără a depăși bugetul.

(P) Cele mai bune alimente bogate în fier pentru creșterea nivelului de hemoglobină
(P) Cele mai bune alimente bogate în fier pentru creșterea nivelului de hemoglobină

Dacă ești preocupat de starea ta de sănătate, citește în continuare pentru a descoperi importanța hemoglobinei eritrocitare și a fierului pentru organism, precum și impactul pe care îl are anemia prin deficit de fier asupra sănătății!

(P) Cum să alegi un parfum feminin
(P) Cum să alegi un parfum feminin

Un parfum poate spune mai multe despre tine decât ți-ai imagina. Dar cum alegi mireasma perfectă care să îți pună în valoare feminitatea?

Recomandări
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj

Acuzaţii de spionaj, zboruri private, ferme de troli, un precedent juridic periculos la adresa democraţiei şi umbra lui Traian Băsescu au marcat campania electorală pentru prezidenţiale.

Câte rachete Oreșnik mai are Putin pe stoc. Sunt suficiente să provoace pagube majore, iar producția lor începe în masă
Câte rachete Oreșnik mai are Putin pe stoc. Sunt suficiente să provoace pagube majore, iar producția lor începe în masă

Vladimir Putin a anunțat că Rusia dispune de un stoc semnificativ de rachete „noi și puternice”, gata de utilizare. Liderul de la Kremlin a solicitat, într-o intervenție televizată, începerea producției în masă pentru Oreșnik, o rachetă hipersonică testat

LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. 46.000 de alegători au votat până sâmbătă ora 10:00
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. 46.000 de alegători au votat până sâmbătă ora 10:00

A început votul în diaspora pentru alegerile prezidențiale. Românii din străinătate au la dispoziție trei zile pentru a-și alege președintele.