(P) Cum a reușit Vlad Ciuburciu să creeze unul dintre cele mai puternice branduri din Moldova la numai 30 de ani?

Vlad Ciuburciu

Vlad Ciuburciu, actualul director general al producătorului de preparate din carne și conserve Vascar, a reușit prin tinerețea și viziunea lui să aducă un suflu nou companiei înființate încă din anii '80, sub numele de Industria Cărnii Vaslui.

Absolvent al Facultății de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din București, dar și al unui Master în Administrarea Afacerilor în aceeași instituție, tânărul a creat de la zero marca Moldova în Bucate, cel de-al doilea brand de sub "umbrela" companiei vasluiene, pe lângă cel care îi poartă numele.

Autocaracterizându-se drept "optimist, comunicativ, flexibil și consecvent", Vlad Ciuburciu lucrează în companie de mai bine de 10 ani, încă de pe băncile facultății. A fost pentru început Marketing Assistant, apoi Marketing Manager, urcând încet-încet către cea mai înaltă treaptă a afacerii de familie. De doi ani și jumătate, este Director General, reușind să impună la Vascar o nouă abordare, bazată pe realitățile mediului de business și ale societății din prezent și focusată pe creșterea brand awareness-ului la nivel național, nu doar în zona Moldovei.

"Anul trecut, au avut loc investiții importante în infrastructură și tehnologii noi, pentru a crește producția, randamentul și optimizarea fluxurilor tehnologice. (...) Faptul că astăzi suntem unul dintre cei mai importanți actori de pe piața românească de produse din carne se datorează accentului pe care îl punem pe calitate și pe relația cu consumatorii. Aceasta este filosofia mea de business și datorită acesteia am reușit să cresc brandul Vascar", explică Vlad Ciuburciu.

Compania Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, a fost înființată în urmă cu 35 de ani, iar în prezent deține o fabrică având capacitate extinsă de producție, 21 de magazine proprii în regiunea Moldovei și peste 380 de angajați. Sub conducerea lui Vlad Ciuburciu, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 20,5 milioane de euro anul trecut, o creștere cu 13% față de 2018. Produsele sale sunt distribuite la nivel național atât prin partenerii Key Accounts, cât și în magazine tradiționale. Nu în ultimul rând, compania produce preparate marcă proprie pentru rețele internaționale prezente pe piața din România, precum Mega Image, Carrefour, Kaufland, Lidl sau Auchan.

În ceea ce privește cea mai mare realizare a sa de când se află la conducerea companiei, Vlad Ciuburciu admite că este vorba despre lansarea brandului Moldova în Bucate. "Împreună cu echipa mea, am reușit să realizăm brandul de succes Moldova în Bucate, care a cucerit inimile românilor din întreaga țară. În 2018, am lansat o gamă care poartă eticheta Alege natural, fără E-uri, o linie de produse 100% naturale, cu ingrediente de cea mai bună calitate. Declarația fără E-uri înseamnă că am eliminat complet E-urile, nu doar le-am înlocuit pe unele cu altele. Iar publicul apreciază acest lucru", explică Directorul General Vascar.

În prezent, compania condusă de Vlad Ciuburciu traversează o nouă perioadă de tranziție și evoluție, cunoscând o creștere cu 300% a vânzărilor în timpul pandemiei de coronavirus și începând să își comercializeze produsele online, în băcănia virtuală eMag.

Articol recomandat de sport.ro
Cel mai cunoscut japonez din SUA le-a rupt inima fanelor
Cel mai cunoscut japonez din SUA le-a rupt inima fanelor

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Semnele zodiei și universul floral
(P) Semnele zodiei și universul floral

În universul captivant al astrologiei, semnele zodiacale nu sunt doar indicii ale personalității și destinului nostru, ci și ghizi subtili către preferințele noastre estetice și sentimentele noastre.

(P) Asistenții virtuali pentru personalul companiei: Cum pot eficientiza procesele administrative
(P) Asistenții virtuali pentru personalul companiei: Cum pot eficientiza procesele administrative

Asistenții virtuali devin tot mai prezenți în mediul corporativ, reprezentând o soluție inovatoare pentru optimizarea proceselor administrative.

 

(P) Farmaciamea.ro a înregistrat o creștere cu 20% a cifrei de afaceri și își consolidează strategia omnichannel
(P) Farmaciamea.ro a înregistrat o creștere cu 20% a cifrei de afaceri și își consolidează strategia omnichannel

Expunerea la nivel național, investițiile în publicitate online, extinderea gamei de produse și optimizarea costurilor, toate acestea alături de alte strategii de business, au condus la creșterea cifrei de afaceri.

Recomandări
10 schimbări pentru RCA. Polița se va putea suspenda pentru o perioadă. Asiguratorii, obligați să accepte plata în rate
10 schimbări pentru RCA. Polița se va putea suspenda pentru o perioadă. Asiguratorii, obligați să accepte plata în rate

Este vorba despre cel mai amplu set de măsuri anunțat în ultimii ani pentru piața asigurărilor obligatorii RCA. Unele ar putea și să ducă la prețuri mai mici pentru cei mai mulți șoferi.  

4 martie 1977, ziua în care un cutremur a îngropat România. După 47 de ani, doar unul din cinci români are casa asigurată
4 martie 1977, ziua în care un cutremur a îngropat România. După 47 de ani, doar unul din cinci români are casa asigurată

Au trecut 47 de ani de la cutremurul din 1977, în urma căruia și-au pierdut viața aproximativ 1.500 de oameni și alți 11.000 au fost răniți.

ILikeIT. Cea mai nouă rețea socială creată de români vrea să ne facă să fim mai deștepți. Cum arată și cum funcționează
ILikeIT. Cea mai nouă rețea socială creată de români vrea să ne facă să fim mai deștepți. Cum arată și cum funcționează

36 la sută din timpul pe care îl petrecem online este alocat rețelelor de socializare. Cel puțin asta susțin creatorii unei noi platforme de acest fel.