(P) Cum a reușit Vlad Ciuburciu să creeze unul dintre cele mai puternice branduri din Moldova la numai 30 de ani?

Vlad Ciuburciu

Vlad Ciuburciu, actualul director general al producătorului de preparate din carne și conserve Vascar, a reușit prin tinerețea și viziunea lui să aducă un suflu nou companiei înființate încă din anii '80, sub numele de Industria Cărnii Vaslui.

Absolvent al Facultății de Management din cadrul Academiei de Studii Economice din București, dar și al unui Master în Administrarea Afacerilor în aceeași instituție, tânărul a creat de la zero marca Moldova în Bucate, cel de-al doilea brand de sub "umbrela" companiei vasluiene, pe lângă cel care îi poartă numele.

Autocaracterizându-se drept "optimist, comunicativ, flexibil și consecvent", Vlad Ciuburciu lucrează în companie de mai bine de 10 ani, încă de pe băncile facultății. A fost pentru început Marketing Assistant, apoi Marketing Manager, urcând încet-încet către cea mai înaltă treaptă a afacerii de familie. De doi ani și jumătate, este Director General, reușind să impună la Vascar o nouă abordare, bazată pe realitățile mediului de business și ale societății din prezent și focusată pe creșterea brand awareness-ului la nivel național, nu doar în zona Moldovei.

"Anul trecut, au avut loc investiții importante în infrastructură și tehnologii noi, pentru a crește producția, randamentul și optimizarea fluxurilor tehnologice. (...) Faptul că astăzi suntem unul dintre cei mai importanți actori de pe piața românească de produse din carne se datorează accentului pe care îl punem pe calitate și pe relația cu consumatorii. Aceasta este filosofia mea de business și datorită acesteia am reușit să cresc brandul Vascar", explică Vlad Ciuburciu.

Citește și
Prețul eliberării Alinei Apostol din „gulagul” chinezesc. Fost deținut al regimului de la Beijing: „Cu chinezii trebuie să negociezi direct!”. Răspunsul Ministerului Justiției din România

Compania Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, a fost înființată în urmă cu 35 de ani, iar în prezent deține o fabrică având capacitate extinsă de producție, 21 de magazine proprii în regiunea Moldovei și peste 380 de angajați. Sub conducerea lui Vlad Ciuburciu, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 20,5 milioane de euro anul trecut, o creștere cu 13% față de 2018. Produsele sale sunt distribuite la nivel național atât prin partenerii Key Accounts, cât și în magazine tradiționale. Nu în ultimul rând, compania produce preparate marcă proprie pentru rețele internaționale prezente pe piața din România, precum Mega Image, Carrefour, Kaufland, Lidl sau Auchan.

În ceea ce privește cea mai mare realizare a sa de când se află la conducerea companiei, Vlad Ciuburciu admite că este vorba despre lansarea brandului Moldova în Bucate. "Împreună cu echipa mea, am reușit să realizăm brandul de succes Moldova în Bucate, care a cucerit inimile românilor din întreaga țară. În 2018, am lansat o gamă care poartă eticheta Alege natural, fără E-uri, o linie de produse 100% naturale, cu ingrediente de cea mai bună calitate. Declarația fără E-uri înseamnă că am eliminat complet E-urile, nu doar le-am înlocuit pe unele cu altele. Iar publicul apreciază acest lucru", explică Directorul General Vascar.

În prezent, compania condusă de Vlad Ciuburciu traversează o nouă perioadă de tranziție și evoluție, cunoscând o creștere cu 300% a vânzărilor în timpul pandemiei de coronavirus și începând să își comercializeze produsele online, în băcănia virtuală eMag.

Articol recomandat de sport.ro
Starul din Premier League care le-a lăsat însărcinate pe soție și pe amantă în aceeași perioadă a devenit tată pentru a șasea oară
Starul din Premier League care le-a lăsat însărcinate pe soție și pe amantă în aceeași perioadă a devenit tată pentru a șasea oară

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) National Golf & Country Club anunță un parteneriat strategic cu LOFT Group
(P) National Golf & Country Club anunță un parteneriat strategic cu LOFT Group

National Golf & Country Club, comunitatea de golf de elită, situată într-unul din cele mai frumoase resorturi din țară și la mai puțin de 37 km de București, are plăcerea de a anunța înființarea unui parteneriat strategic cu prestigiosul LOFT Group.

 

(P) Eleganță și funcționalitate în mobilierul de living: importanța pieselor componente
(P) Eleganță și funcționalitate în mobilierul de living: importanța pieselor componente

Camera de living este un spațiu central în orice locuință, având o importanță deosebită în definirea atmosferei și confortului dintr-un cămin.

 

(P) Dorești să te bucuri de tapițerii igienizate și împrospătate? Beneficiază de ajutorul unei firme specializate
(P) Dorești să te bucuri de tapițerii igienizate și împrospătate? Beneficiază de ajutorul unei firme specializate

Praful, petele, murdăria sau acarienii își pot face prezența vizibilă oricând în diferite tapițerii și piese de mobilier din casă.

 

Recomandări
FMI: Războiul din Ucraina face ca economia Rusiei să crească anul acesta mai rapid decât toate economiile avansate
FMI: Războiul din Ucraina face ca economia Rusiei să crească anul acesta mai rapid decât toate economiile avansate

Rusia s-a adaptat la ”noua normalitate”, iar trecerea sa la economia de război, pe fondul agresiunii pe care o derulează împotriva Ucraina, a făcut FMI să estimeze că economia sa va crește anul acesta mai rapid decât ale statelor avansate.

Pompierii continuă căutările sub dărâmături în urma exploziei din Craiova. Momentul deflagrației violente a fost filmat
Pompierii continuă căutările sub dărâmături în urma exploziei din Craiova. Momentul deflagrației violente a fost filmat

O explozie puternică a transformat miercuri noapte într-o ruină o clădire pentru nefamiliști din Craiova. O femeie a murit, iar alte trei persoane au ajuns la spital, după ce o parte din primul etaj s-a prăbușit.

WSJ: Liderii de război ai Israelului nu au încredere unii în alţii. Există păreri radicale și o rivalitate veche
WSJ: Liderii de război ai Israelului nu au încredere unii în alţii. Există păreri radicale și o rivalitate veche

După şase luni de conflict împotriva Hamas, publicul israelian este profund divizat în ceea ce priveşte modul în care se poate câştiga războiul din Fâşia Gaza.