Idei de criza pentru atragerea turistilor! Ciocolata marca Brukenthal!

Dată publicare: 02-12-2009 00:00
Dată actualizare: 06-10-2012 08:18


Sibienii nu duc lipsa de imaginatie cand vine vorba de atragerea turistilor! In plina criza financiara, cei de la Muzeul National Brukenthal, spre exemplu, au lansat un vin si o ciocolata cu portretul celebrului baron.

Bunatatile au devenit rapid cele mai cautate suveniruri si nu pleaca niciun vizitator fara sa cumpere macar o ciocolatica. Iar unii revin la muzeu, doar de dragul... ciocolatei.

Delicatesa facuta la o fabrica din Cisnadie, dupa o reteta din Belgia, se vinde numai la cele cinci magazine cu suveniruri ale muzeului.

Ciocolata Brukenthal este cel mai gustos suvenir lansat de Muzeu pentru atragerea turistilor, spun cei din conducere. Vinul Baronului, care se vinde cu 20 de lei sticla si este produs intr-o crama cu traditie din Alba, vine insa tare din urma.

Si cum turistii trec cu zecile de mii pragul Muzeului National Brukenthal, primul muzeu deschis in Europa Centrala si de Est in urma cu aproape 200 de ani, afacerea se anunta si profitabila.


VIDEO PROTVPLUS.RO