Mediafax integreaza site-ul de monitorizare de presa in Mediafax.biz
Mediafax, cel mai mare furnizor de informatie generala si de afaceri din Romania, integreaza site-ul de monitorizare de presa in platforma de servicii business-to-business Mediafax.biz si ofera utilizatorilor sai noi functionalitati si un nou layout.
Incepand de miercuri, 19 august, site-ul Mediafax Monitorizare poate fi accesat la adresa www.monitorizare.mediafax.biz, in loc de www.mediafaxdb.ro.
Clientii au, totodata, la dispozitie noi functionalitati care inlesnesc utilizarea serviciului de monitorizare de presa. Astfel, acestia pot naviga intre tipurile de rapoarte de monitorizare la care sunt abonati (raport presa centrala, TV, radio, presa locala sau web) printr-un simplu click, isi pot salva la fel de usor raportul de presa scrisa in format pdf si gasesc in acesta si rezumatele articolelor, nu doar scanurile lor.
Alegeri 2024
12:53
Candidații la alegerile prezidențiale 2024. În ce ordine apar pe buletinele de vot de duminică, 24 noiembrie
12:16
Cine intră în turul 2 al alegerilor prezidențiale. Cotele pe care le au candidații la casele de pariuri
12:08
Cine intră în turul 2. Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr
12:07
Cine intră în turul 2. Ce arată cel mai recent sondaj, publicat cu două zile înaintea alegerilor
Versiunea in limba engleza a site-ului si layoutul restilizat sunt celelalte noutati aduse de www.monitorizare.mediafax.biz.
„Modificarile pe care clientii nostri le vor observa incepand de miercuri au rolul de a face site-ul mai usor de folosit si mai apropiat de cerintele utilizatorilor. Noua versiune este astfel gandita incat sa le permita utilizatorilor sa vizualizeze mai rapid rapoartele de monitorizare la prima ora a diminetii si sa le foloseasca ulterior ca instrumente eficiente de PR”, spune Bogdan Ceausescu, Unit Manager Mediafax Monitorizare.
Mediafax Monitorizare furnizeaza rapoarte zilnice de monitorizare de presa scrisa (cotidiane, saptamanale, lunare), radio-tv si web, precum si analize media cantitative si calitative cu frecventa lunara, trimestriala sau anuala. Serviciul reprezinta pentru clientii sai un motor de cautare intr-o baza de peste 300 publicatii centrale si locale, 12 posturi TV, 9 statii radio si 800 de site-uri romanesti.
In acest moment, platforma Mediafax.biz reuneste patru tipuri de produse si servicii busines-to-business ale Mediafax: stiri pentru clientii mass-media (www.news.mediafax.biz), informatii economice in timp real pentru companii (www.mediafax.biz), distributie de comunicate de presa (www.comunicate.mediafax.biz) si monitorizare de presa (www.monitorizare.mediafax.biz).