"Romania, te iubesc!", cea mai urmarita editie de la lansarea emisiunii
Emisiunea Romania, te iubesc! difuzata duminica, 20 martie, a inregistrat cel mai mare rating de pana acum, fiind cea mai urmarita editie de cand a fost lansata emisiunea, in toamna anului 2008.
Romani rataciti in credinta. Secretele sectelor care vand "minuni"
Succesul rasunator vine dupa ce, in urma cu doar doua saptamani, emisiunea isi dobora vechile recorduri de audienta. Ancheta despre sectele care se joaca de-a Dumnezeu, realizata de Toni Dohotariu, a propulsat emisiunea in topul preferintelor telespectatorilor, iar Pro Tv a fost lider absolut de audienta.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
La nivelul intregii populatii a Romaniei, aproape 3.000.000 de telespectatori erau cu ochii pe Pro Tv in minutul de aur al emisiunii, inregistrat la 18:52, iar pe publicul din mediul urban postul din Pache Protopopescu inregistra in minutul de aur de la 18:51 nu mai putin de 14,7 puncte de rating si 32,7% din cota de piata, in timp ce Antena 1 doar 3,1 puncte de rating si 6,8% cota de piata.
Astfel, in intervalul orar 17:58 – 18:59 cand a fost difuzata emisiunea, Pro Tv obtinea, in medie, pe publicul din mediul urban, un rating impresionant, de 9,6 puncte si o cota de piata de 22,3 procente, in timp ce Antena 1 avea de aproape trei ori mai putin, respectiv 3,8 puncte de rating si 8,8% cota de piata. Nici pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani Pro Tv nu a avut rival si a inregistrat, in medie, 8,2 puncte de rating si 24,4% din cota de piata, in timp ce Antena 1 avea doar 3,3 puncte de rating si 9,8% din cota de piata.
Intrebata cum isi explica succesul urias al editiei, Toni Dohotariu a marturisit: "Oamenii sunt foarte interesati de genul acesta de subiecte pentru ca situatiile exista, aberatiile sunt, dar nu se vorbeste despre asta, nu se arata la televizor. In plus, vorbim si despre fascinatia credintei, de departe cel mai interesant si mai puternic subiect de cand e lumea si pamantul. Romanii sunt mai degraba superstitiosi decat credinciosi, ei merg la preot si la vrajitoare cu aceeasi voluptate”.