„Am fost în stare de șoc”. O femeie a mers la spital pentru a face o ecografie și a aflat că a fost declarată moartă
O femeie din Marea Britanie, care a mers la spital ca să facă o ecografie pentru care fusese programată cu câteva luni înainte, a aflat că era declarată moartă, iar acum cere explicații pentru confuzia creată.
Personalul Spitalului Bridlington i-a spus femeii că, potrivit evidențelor sale, era declarată moartă de patru luni. Astfel, anularea alocației pentru îngrijirea soțului ei, în vârstă de 62 de ani, care are dizabilități, a fost anulată, scrie BBC.
Seviciul Național de Sănătate din Anglia a spus că este conștient de problemele pe care le implică o înregistrare incorectă a morții. În cazul femeii, problema a fost rectificată ulterior de medicul de familie.
Alegeri 2024
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
14:21
Câți bani vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegeriile parlamentare și prezidențiale. Sumele pe care le vor încasa
12:32
Cine poate deveni președintele României. Ce prevede Constituția
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
„Le-am dat trimiterea mea și primele lor cuvinte au fost „ooh, sunteți moartă”. Am fost în stare de șoc. Apoi au completat ceva în computer și mi-au spus „pa””, a povestit pacienta.
Femeia și-a sunat apoi medicul de familie, care i-a comunicat că s-a produs o confuzie, dar că situația fusese remediată între timp. Cu toate acestea, când a contactat Departamentul pentru Muncă și Pensii, femeii i s-a spus același lucru ca la spital: „Văd în calculator că ești moartă”.
„Am spus că nu sunt moartă din moment ce vorbeau cu mine”, a mai spus aceasta.
Din cauza greșelii, veniturile femeii, care este pensionară, au fost suspendate și a durat până ce situația s-a remediat. Însă ea încă nu știe cum s-a făcut greșeala și cine este responsabil pentru această confuzie.
Ce spune medicul de familie al femeii
Medicul ei de familie a explicat că a primit un e-mail cu o notificare de la Primary Care Support England (PCSE) prin care a fost informat că ea trebuie scoasă din evidențe. Însă PCSE spune că nu a fost implicat în problemă și nu este responsabil pentru înregistrarea deceselor, aceasta fiind responsabilitatea medicilor de familie. A spus că, cel mai probabil, acel e-mail s-a trimis în mod automat.
Casa de pensii a confirmat că beneficiile ei au fost suspendate pentru scurt timp în urma notificării incorecte, dar că acestea au fost restabilite imediat.