Produsele impermeabile, la mare căutare în această perioadă. Vânzările au crescut și cu 50%
Chiar dacă, teoretic, a început anotimpul în care de obicei stăm la plajă, vremea se opune cu înverşunare.
Şi le dă câştig de cauză nu magazinelor care vând costume de baie, ci celor cu produse impermeabile.
În cazul umbrelelor şi al pelerinelor de ploaie, vânzările au crescut chiar şi cu 50%.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Ploaia le aduce însă pagube patronilor de piscine, care abia aşteptau să primească clienţi.
Într-un magazin de produse sportive, raionul cu pelerine și haine impermeabile se golește de la o oră la alta.
Bărbat: "Nu mai scăpăm de ploile astea și să ne protejăm un pic, e cam rece. S-au cam epuizat. Au fost și alte modele, astea au rămas ultimele."
Acest lucru se vede și la nivelul vânzărilor.
Ionel Beldiman, reprezentant magazin produse sportive: "În ultima lună, de când nu mai scăpăm de ploi, vânzările au crescut la hainele impermeabile. Avem o mărire de 50% în ceea ce privește gecile impermeabile și 30% la pelerine.”
Reporter: ”Cumpără oamenii produse de ploaie sau de plajă mai mult?”
Ionel Beldiman: ”În momentul ăsta, produse de ploaie."
La ora 14 nu mai era în magazin aproape nicio umbrelă. Din fericire, stocul se reface în fiecare zi.
Ploaia i-a făcut pe oameni să se gândească și la renovarea terasei.
Alex Scarlat, dir. adj. magazin amenajări interioare: "La nivel de grădină avem o creștere foarte mare pe partea de pavilioane, acoperitor de grădină , dat fiind situația atipică în care ne aflăm, cu ploile, oamenii doresc să-și acopere terasele, să-și creeze un ambient, un foișor, să-și acopere un grătar pentru a-l putea folosi."
Contrar anotimpului, aparatele de aer condiționat și piscinele de grădină nu sunt la mare căutare. Și proprietarii de parcuri acvatice au pierderi în această perioadă. Dacă în alți ani, în luna iunie se dădea startul la distracție, anul acesta este pustiu.
Laurențiu Munteanu, marketing manager parc acvatic: "Așteptările noastre înainte să fie problema cu vremea erau un pic mai optimiste decât anul trecut. Toate costurile de mentenanță sunt destul de ridicate și atunci când operezi într-un parc acvatic, cu toți angajații, sunt niste cheltuieli pe care n-ai cum să le acoperi dacă nu ai vizitatori.”
Reporter: ” ți făcut un calcul minus zilele astea de ploaie cu câte zile operabile rămâneți?”
Laurențiu Munteanu: ”Încă nu, că ne e frică. Să sperăm că poate și în septembrie va fi o vreme bună."
Un Parc Acvatic are o capacitate de 7.000 de vizitatori și speră să deschidă sezonul pe 20 iunie.