Descoperă impactul real al campaniilor cu influenceri
Marketing-ul prin influenceri nu este o tendință a momentului, ci mai degrabă o tehnică de promovare care evoluează de la an la an.
De aceea, brand-urile de toate mărimile ar trebui să fie atente la avantajele influencer marketingului și mai ales să aibă toate informațiile necesare înainte de a lansa o campanie cu liderii de opinie apreciați de marele public.
De cinci ani, Influencer Marketing Conference este cel mai important eveniment de marketing prin influenceri din România și Europa de Est, ce își propune să ofere cel mai bun mix de conținut util și actual tuturor oamenilor de marketing și comunicare, care derulează campanii în social media și, în general, în mediul digital.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Pe 14 septembrie, la Hotel JW Marriott din București, specialiști locali și internaționali vor aduce în prim-plan strategii și tactici valoroase pentru orice companie interesată de colaborările cu influencerii.
Între vorbitorii confirmați se numără Rahul Titus (Ogilvy UK), Sarah Pinch (Ketchum London), Andreea Lupu (Starcom), Claudia Bodnar ( KFC, Pizza Hut & Taco Bell), Andreea Zanfir (Starcom), Raluca Radu (MTH Digital), Roxana Dibă (Golin), Bogdan Tomoiagă (GRF+), Octavian Gheorghe (GMP PR).
Studiu Exclusiv
Cea de-a 11-a ediție a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom România, vine cu o serie de informații menite să aducă claritate în abordarea campaniilor cu influenceri. Este singurul studiu care documentează evoluția influencer marketing-ului în industria de comunicare locală. În fiecare an, studiul a venit cu noi date relevante și cu o abordare holistică a fenomenului – sintetizând atât percepțiile consumatorului, cât și dimensiunea pragmatică, cuantificabilă, din spatele campaniilor.
Masterclass de excepție
La finalul conferinței, participanții sunt invitați să asiste la un seminar aplicat și interactiv despre campaniile cu influenceri. Cu mult conținut util și exemple clare, masterclass-ul oferă brand-urilor un kit cu tactici clare și multe idei din experiență unor agenții de top din România.
Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.influencermarketing.ro.
Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Banca Transilvania, Samsung, Sphera (KFC, Pizza Hut, taco Bell) și Starcom România.