Descoperă impactul real al campaniilor cu influenceri

Influencer Marketing Conference

Marketing-ul prin influenceri nu este o tendință a momentului, ci mai degrabă o tehnică de promovare care evoluează de la an la an.

De aceea, brand-urile de toate mărimile ar trebui să fie atente la avantajele influencer marketingului și mai ales să aibă toate informațiile necesare înainte de a lansa o campanie cu liderii de opinie apreciați de marele public.

De cinci ani, Influencer Marketing Conference este cel mai important eveniment de marketing prin influenceri din România și Europa de Est, ce își propune să ofere cel mai bun mix de conținut util și actual tuturor oamenilor de marketing și comunicare, care derulează campanii în social media și, în general, în mediul digital.

Pe 14 septembrie, la Hotel JW Marriott din București, specialiști locali și internaționali vor aduce în prim-plan strategii și tactici valoroase pentru orice companie interesată de colaborările cu influencerii.

Citește și
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Între vorbitorii confirmați se numără Rahul Titus (Ogilvy UK), Sarah Pinch (Ketchum London), Andreea Lupu (Starcom), Claudia Bodnar ( KFC, Pizza Hut & Taco Bell), Andreea Zanfir (Starcom), Raluca Radu (MTH Digital), Roxana Dibă (Golin), Bogdan Tomoiagă (GRF+), Octavian Gheorghe (GMP PR).

Studiu Exclusiv

Cea de-a 11-a ediție a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom România, vine cu o serie de informații menite să aducă claritate în abordarea campaniilor cu influenceri. Este singurul studiu care documentează evoluția influencer marketing-ului în industria de comunicare locală. În fiecare an, studiul a venit cu noi date relevante și cu o abordare holistică a fenomenului – sintetizând atât percepțiile consumatorului, cât și dimensiunea pragmatică, cuantificabilă, din spatele campaniilor.

Masterclass de excepție

La finalul conferinței, participanții sunt invitați să asiste la un seminar aplicat și interactiv despre campaniile cu influenceri. Cu mult conținut util și exemple clare, masterclass-ul oferă brand-urilor un kit cu tactici clare și multe idei din experiență unor agenții de top din România.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.influencermarketing.ro.

Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Banca Transilvania, Samsung, Sphera (KFC, Pizza Hut, taco Bell) și Starcom România.

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Citește și...
Ce a descoperit un instalator care făcea reparații într-o vilă din Viena. „Este cu adevărat incredibil”
Ce a descoperit un instalator care făcea reparații într-o vilă din Viena. „Este cu adevărat incredibil”

Un instalator a descoperit o cutie plină cu monede de aur, în valoare de 2,3 milioane de euro, în timpul unor reparaţii, în subsolul unei vile vechi, în cartierul Penzing, la Viena, scrie Heute.

Motivul pentru care tot mai mulți bărbați rămân fără păr de la o vârstă fragedă. „Nu e genetic, tata are părul mult mai des”
Motivul pentru care tot mai mulți bărbați rămân fără păr de la o vârstă fragedă. „Nu e genetic, tata are părul mult mai des”

Medicii trag un semnal de alarmă după ce media de vârstă la care bărbaților începe să le cadă părul a început să scadă.

A fost prima dezlegare la pește din Postul Crăciunului. Oamenii au luat cu asalt piețele, deși peștele a devenit un lux
A fost prima dezlegare la pește din Postul Crăciunului. Oamenii au luat cu asalt piețele, deși peștele a devenit un lux

Joi este Sărbătoarea Luminii pentru creștinii ortodocși și prima dezlegare la pește din Postul Crăciunului. Fie că respectă tradiția, ori doar au vrut să profite de oferta bogată, mulți au mers încrezători în piețe și magazine.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.