Vitrina care atrage toate privirile. Ce a expus un brand de imbracaminte, in asteptarea Sfantului Valentin
Retailerul american American Apparel a reusit sa starneasca iun alt scandal. De data aceasta, manechinele dintr-o vitrina a magazinului erau decorate cu... par pubian.
Manechinele au fost expuse in magazinul de pe strada East Houston, din New York si atragea privirile trecatorilor ca un magnet, informeaza Huffington Post.
Un angajat al magazinului a declarat ca manechinele au fost expuse joi dimineata, pentru a comunica "realitatea si naturaletea sexualitatii".
Alegeri 2024
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
Scopul campaniei este de a impulsiona vanzarile pentru ziua Sfantului Valentin si se pare ca are succes. Curiosii s-au adunat in fata vitrinei, au facut fotografii iar magazinul a fost luat cu asalt de presa.
Has American Apparel gone too far with their new mannequins? pic.twitter.com/IrIiwglg3r
— Official Guyism.com (@Guyism) January 16, 2014
American Apparel este celebra pentru folosirea parului pubian in materialele sale grafice, pentru a impresiona. In 2011, magazinul a lansat o reclama in care un model aparea in lenjerie intima, cu par pubian la vedere.
INTRA AICI PENTRU IMAGINI CU VITRINELE CONTROVERSATE
Folosirea acestor imagini neobisnuite face parte din strategia companiei de a starni controverse, cu ajutorul careia a reusit sa devina una dintre cele mai cunoscute marci de imbracaminte din Statele Unite.