"Am plans cand am vazut ce mi-au facut in Photoshop". Un barbat, uimit de aparitia intr-o reclama
Un barbat supraponderal din Los Angeles spune ca a fost "mai mut decat socat" sa descopere ca posterul pentru care a pozat a fost modificat in Photoshop.
In varsta de 27 de ani, Cleo Berry a povestit pentru New York Times cum a participat intr-o sedinta foto de 500 de dolari. Fara sa stie, imaginile au fost vandute catre ImageSourse, o agentie foto.
Fotografia a fost apoi vanduta Departamentului de Sanatate din New York, care a modificat-o digital pentru a-i scoate un picior. Explicatia e simpla: poza a fost folosita intr-o campanie impotriva diabetului.
"Am plans cu ochii in ecran" a povestit Berry care admite totusi ca a semnat un contract prin care asemenea modificari erau permise.
Barbatul cauta acum razbunare si e gata sa lucreze pentru companiile de ... sucuri acidulate. Acuzate in reclama Departamentului de Sanatate, acestea l-ar putea folosi intr-o contra-campanie.