Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Rafturile magazinelor din viitor. Clienții își vor scana și plăti singuri produsele

Your browser doesn't support HTML5 video.

Uitaţi de scrisul minuscul de pe etichetele produselor din magazine, care cu siguranţă v-a indispus măcar o dată. În viitor, rafturile vor vorbi cu dumneavoastră şi vă vor da informaţii despre ce vreţi să cumpăraţi.

Sau veţi putea folosi telefonul la cumpărături ca să evitaţi anumite ingrediente, care nu vă fac bine. La final, clientul scanează şi plăteşte singur pentru ce a cumpărat. Sunt inovaţii care au fost create ca să ne uşureze viaţa la cumpărături, iar unele sunt deja folosite în străinătate.

Raftul din magazinul viitorului le va vorbi clienţilor ca să îi ajute să aleagă mai uşor produsul de care au nevoie. Iar telefonul ar putea deveni indispensabil la cumpărături, mai ales pentru cei cu alergii care vor să evite anumite ingrediente şi nu au timp să verifice toate etichetele. Sylvain Farvacque, expozant: "De exemplu, trebuie să caut produse fără gluten. Vedeţi, acesta conţine gluten, deci nu ar trebui să îl cumpăraţi. Şi puteţi face la fel cu ouă, peste, lactoză sau nuci".

Până şi reclamele ar urma să fie mai prietenoase. Ca să se apropie de clienţi, producătorii îi conving prin experienţe mai puţin obişnuite.

O metodă inedită de a interacţiona cu clienţii, creată în special pentru producătorii de haine şi cosmetice este un carusel. Are 26 de camere care fotografiază în acelaşi timp. Rezultă un gif pe care îl putem distribui apoi pe reţelele de socializare.

Citește și
Google
iLikeIT. Ce trebuie să știm despre noile produse Google: Duplex, Smart Display și Android P

Iar la finalul cumpărăturilor, după ce a ales produsele, clientul le va scana şi va plăti, fără ajutorul unui casier, metoda folosită deja în magazinele din străinătate. Oricine este bine primit în magazinul viitorului, mai puţin hoţii. Pentru ei, bunurile vor deveni invizibile.

Dan Belai, expozant: "Problema este că hoţul acţionează foarte repede, într-un minut jumătate, două, îşi încheie acţiunea. Echipajul de intervenţie soseşte în 10-15 minute, deci vorbim de un gol care trebuie cumva protejat. În momentul în care pătrunde în spaţiul respectiv se dă comanda de ceaţă şi în câteva secunde umple cu ceata spaţiul respectiv, locuinţă, birou, magazin. Scopul este reducerea vizibilităţii ca să facem bunurile invizibile."

Sistemul de securitate cu ceață poate fi folosit şi în locuinţe, iar preţurile pleacă de la 700 de euro. Toate aceste inovaţii pot fi testate în acest weekend la Romexpo.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult