Efectul neașteptat al interviului dat de Prințul Harry și Meghan. Toată lumea vrea acum scaune ca ale lor
Your browser doesn't support HTML5 video.
După interviul exploziv în care au acuzat Casa Regală de rasism și complicitate cu tabloidele, popularitatea prințului Harry și a soției lui, Meghan, a scăzut dramatic.
Pentru prima dată, sunt mai mulți britanicii care nu-l plac pe Harry, 48%, decât cei care îl simpatizează - 45%. Cât despre Meghan Markle, 58% dintre britanici au acum păreri negative despre fosta actriță.
Ducii de Sussex nu au fost singurii care au atras atenția în timpul discuției televizate. Cele două scaune pe care au stat sunt acum dorite de multă lume.
În Statele Unite, un set de mobilier similar s-a vândut ca pâinea caldă, iar clienții au fost dispuși să scoată din portofel sume măricele.
Dacă nu-și pot permite conacul de milioane de dolari în care stau acum ducii de Sussex, măcar să aibă scaune la fel.
Prezentator TV: "De unde aş putea să cumpăr acele scaune pentru terasă?".
Răspunsul nu va fi însă pe placul prezentatorului TV, pentru că, momentan, în Statele Unite stocurile cu acest model de scaune de grădină s-au epuizat. Au devenit atât de populare, încât un set s-a vândut pe internet cu aproximativ 550 de dolari.
Profitând de moment, unii producători au scos pe piaţă imitaţii. Chiar şi acestea au avut succes, în ciuda preţul nu tocmai prietenos: 337 de dolari.
Chiar dacă în timpul interviului ducii de Sussex au lansat mai multe declaraţii "bombă"...
"Vom avea o fetiţă"
... unii telespectatori sunt de părere că "adevăratul câştigător al interviului cu Oprah este mobilierul de grădină".
Nici rochia pe care Meghan a purtat-o n-a fost trecută cu vederea. Creaţia Armani în valoare de aproape 5.000 de dolari a avut imprimate flori albe de lotus, ce simbolizează renaşterea. Ținuta a fost și subiectul unei parodii.