Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Au apărut reducerile de 50% la mâncarea nevândută de peste zi. Sunt restaurante și patiserii care le oferă. „E un double win”

Your browser doesn't support HTML5 video.

Prețurile mari îi determină pe mulţi români să vâneze oferte, în special la mâncare. Seara, reducerile sunt şi de 50%, iar clienţii nu sunt puţini.

Au apărut inclusiv aplicații care ne ajută să cumpărăm mai ieftin, aşadar, să economisim. Aceste practici ajută atât producătorii, cât și consumatorii și reduc risipa alimentară.

Un pachet cu pâine artizanală este pregătit să fie ridicat de un client. Conține cinci pâini de diferite sortimente și costă 30 de lei, redus cu 50%. În fiecare după amiază, zeci de clienți trec pragul acestei patiserii în căutarea ofertelor. Pe lângă pâine, mai pot cumpăra la preţ redus croissant, prăjituri sau foietaj cu brânză.

Client: „Am cumpărat un croissant cu jambon. Și îmi mai plac New York rolls. sunt foarte bune”.

Ofertele apar în a doua parte a zilei şi, cu cât ne ducem spre seară, reducerile sunt şi mai mari. Producătorii observă care sunt produsele care s-au vândut cel mai puțin şi încearcă să le dea cu mai puţini bani, ca să nu rămână cu ele.

Citește și
curieri
Mulți livratori de mâncare din România își plătesc curierii la negru. Bugetul de stat, furat la ”notă” cu 40 milioane de lei

Tomas Hees, proprietar de patiserie: „Acest lucru ne ajută pe noi să avem mai puține pierderi la final de zi, iar din punctul de vedere al clientului, au produsul la un preț redus, care, bineînțeles, se poate consuma.”

Numai în Capitală sunt deja sute de restaurante care aplică această metodă de vânzare. Aşa că au apărut şi aplicaţii specializate care adună la un loc toate ofertele.

De exemplu, la restaurantul unui hotel din București, un meniu format din ciorbă, pâine, salată, fel principal, garnitură și desert costă 20 de lei şi 50 de bani.

Claudiu Negru, proprietar restaurant: „De la ciorbe, mâncăruri gătite, grătare, şalete, deserturi. E un double win, o dată că economisim resursele într-un mod sustenabil și apoi că au o reducere.”

Gregoire Vigroux, fondator aplicaţie: „Avem două categorii de clienți. Un tip de client care este urban, mai educat, care este smart buyers și vrea să aibă un impact bun asupra planetei, și a doua categorie de oameni, mai mult cei cu familii, care vor să cumpere la un preț redus”

Și covrigăriile şi patiseriile practică reduceri la finalul programului.”

„ Pentru oamenii care vin de la serviciu seara, cred că e o ofertă bună, nu?

(..)

„ Am văzut că au. mi se pare o idee destul de bună”, spun clienții, încântați.

Oferte de acest tip sunt inclusiv în lanţurile de magazine, unde se vând la preţ redus legume şi fructe care nu mai sunt la fel de arătoase dar şi lactate care se apropie de termenul de expirare.  

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult