Modifica setarile cookie
Toate categoriile

„Am fost în stare de șoc”. O femeie a mers la spital pentru a face o ecografie și a aflat că a fost declarată moartă

O femeie din Marea Britanie, care a mers la spital ca să facă o ecografie pentru care fusese programată cu câteva luni înainte, a aflat că era declarată moartă, iar acum cere explicații pentru confuzia creată.

Personalul Spitalului Bridlington i-a spus femeii că, potrivit evidențelor sale, era declarată moartă de patru luni. Astfel, anularea alocației pentru îngrijirea soțului ei, în vârstă de 62 de ani, care are dizabilități, a fost anulată, scrie BBC. Seviciul Național de Sănătate din Anglia a spus că este conștient de problemele pe care le implică o înregistrare incorectă a morții. În cazul femeii, problema a fost rectificată ulterior de medicul de familie.

„Le-am dat trimiterea mea și primele lor cuvinte au fost „ooh, sunteți moartă”. Am fost în stare de șoc. Apoi au completat ceva în computer și mi-au spus „pa””, a povestit pacienta.

Femeia și-a sunat apoi medicul de familie, care i-a comunicat că s-a produs o confuzie, dar că situația fusese remediată între timp. Cu toate acestea, când a contactat Departamentul pentru Muncă și Pensii, femeii i s-a spus același lucru ca la spital: „Văd în calculator că ești moartă”. „Am spus că nu sunt moartă din moment ce vorbeau cu mine”, a mai spus aceasta.

Din cauza greșelii, veniturile femeii, care este pensionară, au fost suspendate și a durat până ce situația s-a remediat. Însă ea încă nu știe cum s-a făcut greșeala și cine este responsabil pentru această confuzie.

Citește și
AVORT
Medicii i-au făcut avort femeii greșite, după o confuzie în sala de așteptare. Greșelile care au dus la o tragedie
Ce spune medicul de familie al femeii

Medicul ei de familie a explicat că a primit un e-mail cu o notificare de la Primary Care Support England (PCSE) prin care a fost informat că ea trebuie scoasă din evidențe. Însă PCSE spune că nu a fost implicat în problemă și nu este responsabil pentru înregistrarea deceselor, aceasta fiind responsabilitatea medicilor de familie. A spus că, cel mai probabil, acel e-mail s-a trimis în mod automat.

Casa de pensii a confirmat că beneficiile ei au fost suspendate pentru scurt timp în urma notificării incorecte, dar că acestea au fost restabilite imediat.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult