Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cei 430.000 de oameni care au participat la UNTOLD au cheltuit peste 70 de milioane de euro în Cluj-Napoca

Your browser doesn't support HTML5 video.

A noua ediție a festivalului UNTOLD a adus venituri importante pentru economia din Ardeal. Organizatorii estimează că spectatorii au cheltuit peste 70 de milioane de euro pe cazare, mâncare, distracție și transport.

Duminică seară, cei mai asteptați pe scenă au fost DJ-ul olandez Martin Garrix și nigerianul Burna Boy. Biletele pentru ediția de anul viitor au fost puse deja în vânzare.

Câștigător al unui premiu Grammy, nigerianul Burna Boy a îmbinat ritmurile africane cu muzica dance pe scena principală de la Untold. Cântărețul aflat pentru prima dată în România a purtat o pălărie făcută manual de un designer autohton. Fată: „L-am așteptat foarte mulți ani și nu pot să realizez că e aici, în fața mea.” Trupa de indie-folk Milky Chance a completat seria de artiști prezenti in ultima zi a festivalului.

Clemens Rehbein, vocalistul formației Milky Chance: „Publicul a fost numeros, foarte mulți oameni, impresionant.” Aproape 430 de mii de oameni - români și strâini - au asistat la cele patru zile de festival. Organizatorii estimează ca aceștia au cheltuit peste 70 de milioane de euro.

Edy Chereji, cofondator UNTOLD: „Cifrele rulate în acest an sunt mai mari decât anul trecut. O medie probabil ar fi între 400 și 800 de euro. Depinde de bugetul fiecăruia, pe care l-a avut alocat. Pe patru zile. În general, cei care vin din străinătate vin la Cluj și România ca într-o vacanță, sunt mai dispuși să cheltuie mai mult.”

Citește și
Sam Smith, cap de afiș pentru sâmbătă seară la Untold. Alți artiști așteptați pe scena festivalului
Sam Smith, cap de afiș pentru sâmbătă seară la Untold. Alți artiști așteptați pe scena festivalului

George Apostol, director de dezvoltare lanț de cafenele: „Am avut o creștere aproximativă de 26 la sută ca și produse vândute. Un plus foarte mare a fost la locația unde avem și brunch, iar creșterea pe produse, implicit brunch, a fost de 36 la sută versus o zi normală. Produsul cel mai vândut a fost cappuccino.” Și companiile de transport alternativ din Cluj-Napoca au avut încasări semnificative în aceste zile. Cererea a fost cu 50 la sută mai mare ca în restul anului.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult