Ce a pățit un bărbat după ce a închiriat o mașină din București și a predat-o la firmă
Your browser doesn't support HTML5 video.
Galerie foto
Bărbatul spune că a returnat mașina în aceeași stare în care a primit-o, însă angajații i-au descoperit o „zgârietură inexistentă” la predare, motiv pentru care i-au blocat suma de 700 de euro.
Acesta spune că se simte înșelat și a filmat confruntarea cu angajații firmei, în timp ce aceștia îi completau procesul verbal.
„Vă repet și acum: dacă se întâmplă ceva cu mașina, noi va trebui să încasăm garanția. În maxim 15 zile lucrătoare, masina se va duce la service, se vor face actele plus devizul. Vi se vor trimite și dumneavoastră, plus restul de bani. Cu actele vă puteți recupera banii de la site-ul unde ați făcut rezervarea”, îi spune un angajat.
Astfel de cazuri au fost prezentate și de Inspectorul PRO. Mai mulți români au povestit că s-au trezit cu avarii pe care susţin că nu le-au comis și cu note de plată foarte mari.
Fiţi, aşadar, cu ochii în patru atunci când semnaţi un astfel de contract. Sfaturile vin de la reprezentanţii Centrului European pentru Protecţia Consumatorului, care se confruntă des cu situaţii conflictuale.
Laura Pascu, Centrul European pentru Protecţia Consumatorului: “Recomandarea noastră este să facem fotografii când luăm maşina şi intrăm în posesia ei, să verificăm toată unghiurile şi toate defecţiunile şi să le notăm... Şi încă odată să facem fotografii când o lăsăm.”