(P) Suferi si tu de "anxietatea primei spalari"? Iata remediile P&G!

advertorial ARiel

Un obiect vestimentar poate pastra in tesatura sa nenumarate amintiri. Nimic neobisnuit pana acum, nu?

 Insa dorinta de a il mentine ca nou pentru cat mai mult timp poate da nastere unui fenomen ingrijorator, ce afecteaza consumatorii de toate varstele: „anxietatea primei spalari“ sau, pe scurt, teama ca hainele dragi vor fi distruse dupa o spalare cu un detergent obisnuit.

Aceasta este doar una dintre concluziile la care au ajuns specialistii P&G, in urma a 20.000 de studii in randul consumatorilor pe care compania le realizeaza an de an, la nivel global.

In plus, cercetarile au evidentiat un trend devenit extrem de popular intr-un timp foarte scurt: athleisure, un model cultural si un stil de viata diferit, ce reflecta schimbarile de atitudine si, in unele cazuri, preocuparea accentuata pentru o viata sanatoasa. Trendul a impus noi standarde pentru moda prêt- à -porter, prin haine care celebreaza ce este mai bun din cele doua lumi: potrivite pe corp, dar nu stramte; elastice si confortabile; versatile si care pot fi spalate la masina; elegante si naturale si, potrivit expertilor, acesta este segmentul din domeniul modei care va inregistra cea mai mare crestere pana in 2020.

In acest context, domeniul ingrijirii hainelor devine o adevarata provocare. Oamenii se confrunta in prezent cu peste 900 de combinatii de spalare posibile, tinand cont de diversitatea fibrelor, alcatuirea tesaturii, greutatea incarcaturii din masina de spalat, gradul de murdarire si calitatea apei. Mai mult, consumatorii isi doresc produse care sunt mai usor de folosit si de depozitat si reusesc sa spele impecabil la temperaturi scazute, pentru un consum energetic redus. Exista oare solutii pentru o cerinta atat de complexa?

Citește și
kaufland card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

Brandurile P&G ofera raspunsul, intrucat cele mai recente inovatii respecta toate nevoile si preferintele consumatorilor“ spune Michalis Hamalellis, Director de Marketing in cadrul Diviziei de Ingrijire a Tesaturilor P&G. „Cercetarea in randul consumatorilor este cea care contribuie la inovatia din spatele fiecarei game de produse P&G. Echipele din centrele noastre de cercetare numara nu mai putin de 7.500 de oameni de stiinta si ingineri a caror misiune este aceea de a intelege cerintele pietei si a veni in intampinarea acestora. Si reusesc sa o indeplineasca zi de zi, cu acelasi succes”.

Unul dintre rezultatele acestui efort sustinut in domeniul cercetarii este faptul ca detergentii lichizi au astazi o formula de 16 ori mai concentrata decat in trecut si, dupa 10 ani de studii, Ariel Pods a putut fi lansat pe piata: un produs mai usor de depozitat acasa, atunci cand spatiul disponibil pe rafturi este o reala problema.

In timp ce capsulele asigura o utilizare simpla si precisa, ceea ce a facut ca timpul irosit cu dozarea optima a detergentului sa scada in mod semnificativ, cele mai noi formule Ariel ofera ingrijirea perfecta pentru piesele vestimentare atat de indragite de toata lumea: athleisure. Formulele inovatoare ale detergentului fac posibila spalarea eficienta la temperaturi scazute si contribuie la protejarea culorilor si a fibrelor, in special a celor precum elastanul, material des folosit in fabricarea articolelor sport-casual, insa predispus la deteriorare. Ariel aduce in plus si un strop de magie: impiedica aparitia , ceea ce expertii P&G descriu drept depozitarea impuritatilor pe fibre, ce poate cauza deteriorarea si invechirea prematura a hainelor. Toate aceste rezultate pot fi obtinute acum la temperaturi mult mai mici, rezultand un consum energetic scazut si, implicit, un impact redus al spalatului rufelor asupra mediului inconjurator.

Insa in lupta cu imbatranirea hainelor, definita prin pierderea formei, decolorare si scamosare exista inca un aliat. Balsamul de rufe Lenor pare sa isi fi castigat un loc in inimile consumatorilor romani, intrucat contribuie la pastrarea texturii si structurii hainelor sport-casual, in timp ce ii rasfata pe cei care le poarta cu un parfum revigorant. In fiecare picatura de Lenor, milioane de agenti de catifelare reduc frictiunea dintre fibre in timpul spalarii sau purtarii. Diferenta este vizibila dupa doar 5 – 10 utilizari: fara scame si fire destramate, elasticitate protejata si haine sport-casual care arata ca noi pentru mai mult timp.

Si, desigur, este vorba despre parfumul inconfundabil al Lenor. Inspirat de legatura dintre emotiile oamenilor si anumite arome, Lenor ofera experienta unei prospetimi irezistibile si un parfum care rezista intreaga zi. Iar brand-ul nu inceteaza sa isi surprinda consumatorii in aceasta privinta! Cea mai recenta descoperire Lenor, revolutionarul Lenor Unstoppables, reconfirma promisiunea unor haine placut parfumate, care isi pastreaza aspectul si textura initiala pentru mai mult timp.

Inovatia se afla in micile detalii care ne fac viata mai usoara si mai placuta, si pe care le folosim deseori fara sa stim cate incercari se ascund in spate. Asa cum sunt produsele de ingrijire a tesaturilor de la P&G.

 

Articol recomandat de sport.ro
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"
Ce face marea campioană Monica Roșu, la 20 de ani după ce s-a retras din gimnastică. "E o altă carieră"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card
(P) Cumpărături avantajoase de sărbători cu vouchere de până la 250 lei în Kaufland Card

În pragul sărbătorilor, Kaufland România vine în sprijinul clienților cu o promoție fulger: între 18 și 31 decembrie 2025, utilizatorii Kaufland Card pot obține vouchere de până la 250 de lei, în funcție de valoarea cumpărăturilor din în această perioadă

(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați
(P) OMNIASIG depășește obiectivul pe care și l-a propus cu ocazia împlinirii a 30 de ani: peste 33.000 de copaci plantați

OMNIASIG Vienna Insurance Group anunță plantarea, doar prin echipe de angajați voluntari, a 33.400 de puieți, depășind astfel obiectivul pe care compania și l-a asumat și comunicat la începutul acestui an, respectiv de 30.000 de noi copaci plantați.

(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!
(P) Ultimele zile ale concursului Kaufland și Vocea Românie: Pe 26 decembrie se trage linia!

Showul Vocea României, alături de Kaufland, a pregătit un super concurs care a ținut telespectatorii cu ochii pe ecran și cu telefonul la îndemână, gata să își lase "vocea" în comentarii pentru a câștiga premii generoase.

Recomandări
Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pacea în Ucraina
Volodimir Zelenski ar urma să facă o concesie majoră pentru pacea în Ucraina

Rusia a lovit fără milă blocuri de locuințe, chiar și în ziua de Crăciun. Valul de drone și rachete a ucis joi cel puțin 5 oameni și a rănit zeci, în mai multe orașe ucrainene.

Zăpada și gerul i-a pus în dificultate pe unii turiști plecați la drum de Crăciun. Ninsori importante în mai multe zone
Zăpada și gerul i-a pus în dificultate pe unii turiști plecați la drum de Crăciun. Ninsori importante în mai multe zone

Prima zi de Crăciun a adus vreme rece, zăpadă și ger. La munte, vântul a suflat cu putere, iar pe șosele turiștii s-au trezit într-un scenariu pentru care nu erau pregătiți.

Zece evenimente care au marcat anul 2025: Revenirea lui Trump la putere, armistiții fragile și crize climatice
Zece evenimente care au marcat anul 2025: Revenirea lui Trump la putere, armistiții fragile și crize climatice

Revenirea perturbatoare la putere a lui Donald Trump, armistiţiul fragil din Gaza şi impasul din războiul din Ucraina se numără printre cele zece evenimente care, potrivit selecţiei AFP, au marcat anul 2025.