(P) Suferi si tu de "anxietatea primei spalari"? Iata remediile P&G!

advertorial ARiel

Un obiect vestimentar poate pastra in tesatura sa nenumarate amintiri. Nimic neobisnuit pana acum, nu?

 Insa dorinta de a il mentine ca nou pentru cat mai mult timp poate da nastere unui fenomen ingrijorator, ce afecteaza consumatorii de toate varstele: „anxietatea primei spalari“ sau, pe scurt, teama ca hainele dragi vor fi distruse dupa o spalare cu un detergent obisnuit.

Aceasta este doar una dintre concluziile la care au ajuns specialistii P&G, in urma a 20.000 de studii in randul consumatorilor pe care compania le realizeaza an de an, la nivel global.

In plus, cercetarile au evidentiat un trend devenit extrem de popular intr-un timp foarte scurt: athleisure, un model cultural si un stil de viata diferit, ce reflecta schimbarile de atitudine si, in unele cazuri, preocuparea accentuata pentru o viata sanatoasa. Trendul a impus noi standarde pentru moda prêt- à -porter, prin haine care celebreaza ce este mai bun din cele doua lumi: potrivite pe corp, dar nu stramte; elastice si confortabile; versatile si care pot fi spalate la masina; elegante si naturale si, potrivit expertilor, acesta este segmentul din domeniul modei care va inregistra cea mai mare crestere pana in 2020.

In acest context, domeniul ingrijirii hainelor devine o adevarata provocare. Oamenii se confrunta in prezent cu peste 900 de combinatii de spalare posibile, tinand cont de diversitatea fibrelor, alcatuirea tesaturii, greutatea incarcaturii din masina de spalat, gradul de murdarire si calitatea apei. Mai mult, consumatorii isi doresc produse care sunt mai usor de folosit si de depozitat si reusesc sa spele impecabil la temperaturi scazute, pentru un consum energetic redus. Exista oare solutii pentru o cerinta atat de complexa?

Citește și
„Al treilea război mondial a început”. Valeri Zalujnîi, ambasadorul Ucrainei în Marea Britanie și fostul comandant al armatei, declarații

Brandurile P&G ofera raspunsul, intrucat cele mai recente inovatii respecta toate nevoile si preferintele consumatorilor“ spune Michalis Hamalellis, Director de Marketing in cadrul Diviziei de Ingrijire a Tesaturilor P&G. „Cercetarea in randul consumatorilor este cea care contribuie la inovatia din spatele fiecarei game de produse P&G. Echipele din centrele noastre de cercetare numara nu mai putin de 7.500 de oameni de stiinta si ingineri a caror misiune este aceea de a intelege cerintele pietei si a veni in intampinarea acestora. Si reusesc sa o indeplineasca zi de zi, cu acelasi succes”.

Unul dintre rezultatele acestui efort sustinut in domeniul cercetarii este faptul ca detergentii lichizi au astazi o formula de 16 ori mai concentrata decat in trecut si, dupa 10 ani de studii, Ariel Pods a putut fi lansat pe piata: un produs mai usor de depozitat acasa, atunci cand spatiul disponibil pe rafturi este o reala problema.

In timp ce capsulele asigura o utilizare simpla si precisa, ceea ce a facut ca timpul irosit cu dozarea optima a detergentului sa scada in mod semnificativ, cele mai noi formule Ariel ofera ingrijirea perfecta pentru piesele vestimentare atat de indragite de toata lumea: athleisure. Formulele inovatoare ale detergentului fac posibila spalarea eficienta la temperaturi scazute si contribuie la protejarea culorilor si a fibrelor, in special a celor precum elastanul, material des folosit in fabricarea articolelor sport-casual, insa predispus la deteriorare. Ariel aduce in plus si un strop de magie: impiedica aparitia , ceea ce expertii P&G descriu drept depozitarea impuritatilor pe fibre, ce poate cauza deteriorarea si invechirea prematura a hainelor. Toate aceste rezultate pot fi obtinute acum la temperaturi mult mai mici, rezultand un consum energetic scazut si, implicit, un impact redus al spalatului rufelor asupra mediului inconjurator.

Insa in lupta cu imbatranirea hainelor, definita prin pierderea formei, decolorare si scamosare exista inca un aliat. Balsamul de rufe Lenor pare sa isi fi castigat un loc in inimile consumatorilor romani, intrucat contribuie la pastrarea texturii si structurii hainelor sport-casual, in timp ce ii rasfata pe cei care le poarta cu un parfum revigorant. In fiecare picatura de Lenor, milioane de agenti de catifelare reduc frictiunea dintre fibre in timpul spalarii sau purtarii. Diferenta este vizibila dupa doar 5 – 10 utilizari: fara scame si fire destramate, elasticitate protejata si haine sport-casual care arata ca noi pentru mai mult timp.

Si, desigur, este vorba despre parfumul inconfundabil al Lenor. Inspirat de legatura dintre emotiile oamenilor si anumite arome, Lenor ofera experienta unei prospetimi irezistibile si un parfum care rezista intreaga zi. Iar brand-ul nu inceteaza sa isi surprinda consumatorii in aceasta privinta! Cea mai recenta descoperire Lenor, revolutionarul Lenor Unstoppables, reconfirma promisiunea unor haine placut parfumate, care isi pastreaza aspectul si textura initiala pentru mai mult timp.

Inovatia se afla in micile detalii care ne fac viata mai usoara si mai placuta, si pe care le folosim deseori fara sa stim cate incercari se ascund in spate. Asa cum sunt produsele de ingrijire a tesaturilor de la P&G.

 

Articol recomandat de sport.ro
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5
Tragerea la sorți pentru preliminariile CM 2026, simulată! Cu cine a picat România în grupa de 5

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!

ADVERTORIAL | Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al sezonului, vine la Cluj pe 24 noiembrie 2024!

(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră

EGGER, unul dintre angajatorii de top din Moldova, este cel mai mare colector și reciclator de lemn uzat din România.

(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele
(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele

MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, devine pionier al transformării spitalului dintr-un spațiu al vindecării într-unul care îmbină medicina, educația și arta.

Recomandări
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii
Deși NU președintele decide asupra salariilor, pensiilor, taxelor, candidații fac promisiuni mărețe. Ce spun economiștii

În vreme ce la nivel european se vorbește tot mai des despre mari dificultăți pentru economie, iar recesiunea este o realitate pentru Franța și Germania, candidații la Cotroceni promit venituri mai mari, cel puțin pentru o parte din populație, dar și redu

Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi

Mai sunt doar trei zile până la primul tur al alegerilor prezidențiale, iar ultimul sondaj arată noi evoluții în lupta pentru turul al doilea: George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi.

Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”
Marcel Ciolacu spune că va arăta actele pentru zborul privat când va dori: „Nimeni nu mi-a plătit nimic”

Marcel Ciolacu spune că va prezenta actele pentru a dovedi că și-a plătit zborul cu un avion privat la Nisa, însă va face acest lucru atunci când va dori el.