(P) Suferi si tu de "anxietatea primei spalari"? Iata remediile P&G!

advertorial ARiel

Un obiect vestimentar poate pastra in tesatura sa nenumarate amintiri. Nimic neobisnuit pana acum, nu?

 Insa dorinta de a il mentine ca nou pentru cat mai mult timp poate da nastere unui fenomen ingrijorator, ce afecteaza consumatorii de toate varstele: „anxietatea primei spalari“ sau, pe scurt, teama ca hainele dragi vor fi distruse dupa o spalare cu un detergent obisnuit.

Aceasta este doar una dintre concluziile la care au ajuns specialistii P&G, in urma a 20.000 de studii in randul consumatorilor pe care compania le realizeaza an de an, la nivel global.

In plus, cercetarile au evidentiat un trend devenit extrem de popular intr-un timp foarte scurt: athleisure, un model cultural si un stil de viata diferit, ce reflecta schimbarile de atitudine si, in unele cazuri, preocuparea accentuata pentru o viata sanatoasa. Trendul a impus noi standarde pentru moda prêt- à -porter, prin haine care celebreaza ce este mai bun din cele doua lumi: potrivite pe corp, dar nu stramte; elastice si confortabile; versatile si care pot fi spalate la masina; elegante si naturale si, potrivit expertilor, acesta este segmentul din domeniul modei care va inregistra cea mai mare crestere pana in 2020.

In acest context, domeniul ingrijirii hainelor devine o adevarata provocare. Oamenii se confrunta in prezent cu peste 900 de combinatii de spalare posibile, tinand cont de diversitatea fibrelor, alcatuirea tesaturii, greutatea incarcaturii din masina de spalat, gradul de murdarire si calitatea apei. Mai mult, consumatorii isi doresc produse care sunt mai usor de folosit si de depozitat si reusesc sa spele impecabil la temperaturi scazute, pentru un consum energetic redus. Exista oare solutii pentru o cerinta atat de complexa?

Citește și
p
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

Brandurile P&G ofera raspunsul, intrucat cele mai recente inovatii respecta toate nevoile si preferintele consumatorilor“ spune Michalis Hamalellis, Director de Marketing in cadrul Diviziei de Ingrijire a Tesaturilor P&G. „Cercetarea in randul consumatorilor este cea care contribuie la inovatia din spatele fiecarei game de produse P&G. Echipele din centrele noastre de cercetare numara nu mai putin de 7.500 de oameni de stiinta si ingineri a caror misiune este aceea de a intelege cerintele pietei si a veni in intampinarea acestora. Si reusesc sa o indeplineasca zi de zi, cu acelasi succes”.

Unul dintre rezultatele acestui efort sustinut in domeniul cercetarii este faptul ca detergentii lichizi au astazi o formula de 16 ori mai concentrata decat in trecut si, dupa 10 ani de studii, Ariel Pods a putut fi lansat pe piata: un produs mai usor de depozitat acasa, atunci cand spatiul disponibil pe rafturi este o reala problema.

In timp ce capsulele asigura o utilizare simpla si precisa, ceea ce a facut ca timpul irosit cu dozarea optima a detergentului sa scada in mod semnificativ, cele mai noi formule Ariel ofera ingrijirea perfecta pentru piesele vestimentare atat de indragite de toata lumea: athleisure. Formulele inovatoare ale detergentului fac posibila spalarea eficienta la temperaturi scazute si contribuie la protejarea culorilor si a fibrelor, in special a celor precum elastanul, material des folosit in fabricarea articolelor sport-casual, insa predispus la deteriorare. Ariel aduce in plus si un strop de magie: impiedica aparitia , ceea ce expertii P&G descriu drept depozitarea impuritatilor pe fibre, ce poate cauza deteriorarea si invechirea prematura a hainelor. Toate aceste rezultate pot fi obtinute acum la temperaturi mult mai mici, rezultand un consum energetic scazut si, implicit, un impact redus al spalatului rufelor asupra mediului inconjurator.

Insa in lupta cu imbatranirea hainelor, definita prin pierderea formei, decolorare si scamosare exista inca un aliat. Balsamul de rufe Lenor pare sa isi fi castigat un loc in inimile consumatorilor romani, intrucat contribuie la pastrarea texturii si structurii hainelor sport-casual, in timp ce ii rasfata pe cei care le poarta cu un parfum revigorant. In fiecare picatura de Lenor, milioane de agenti de catifelare reduc frictiunea dintre fibre in timpul spalarii sau purtarii. Diferenta este vizibila dupa doar 5 – 10 utilizari: fara scame si fire destramate, elasticitate protejata si haine sport-casual care arata ca noi pentru mai mult timp.

Si, desigur, este vorba despre parfumul inconfundabil al Lenor. Inspirat de legatura dintre emotiile oamenilor si anumite arome, Lenor ofera experienta unei prospetimi irezistibile si un parfum care rezista intreaga zi. Iar brand-ul nu inceteaza sa isi surprinda consumatorii in aceasta privinta! Cea mai recenta descoperire Lenor, revolutionarul Lenor Unstoppables, reconfirma promisiunea unor haine placut parfumate, care isi pastreaza aspectul si textura initiala pentru mai mult timp.

Inovatia se afla in micile detalii care ne fac viata mai usoara si mai placuta, si pe care le folosim deseori fara sa stim cate incercari se ascund in spate. Asa cum sunt produsele de ingrijire a tesaturilor de la P&G.

 

Articol recomandat de sport.ro
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă
Olăroiu, răsplătit de arabi în mijlocul unui sezon istoric: românul încheie anul cu o veste excelentă

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil
(P) Cum reducem risipa alimentară - Parteneriat PENNY cu Bonapp pentru un consum responsabil

Într-o perioadă reducerea risipei alimentare sunt priorități globale, PENNY România face pași importanți în lupta împotriva acestei probleme, prin parteneriate strategice care vizează economisirea resurselor și încurajarea unui consum responsabil.

(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange
(P) Navighează online în siguranță. Accesează gratuit lecții rapide în aplicația Play Everyday, dezvoltată de Fundația Orange

Ai acces la internet, ai un telefon smart sau o tabletă și ți-ai dori să le folosești mai mult pentru lucruri utile, ca să rezolvi treburi administrative sau ca să comunici mai ușor cu cei dragi, dar fără să te expui pericolelor din online?!

(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac
(P) De la dor la grijă: Alături de cei dragi, indiferent de distanță, cu asigurările Allianz-Țiriac

În ultimele săptămâni, în marile orașe din Europa, o serie de mesaje au atras atenția românilor plecați de acasă.

Recomandări
Consultări politice la Cotroceni. AUR refuză să participe: ”Iohannis, pleacă!”. USR intră la discuții separat de PSD și PNL
Consultări politice la Cotroceni. AUR refuză să participe: ”Iohannis, pleacă!”. USR intră la discuții separat de PSD și PNL

Preşedintele Klaus Iohannis a început, la Palatul Cotroceni, consultările cu partidele parlamentare în vederea desemnării unui candidat pentru funcţia de prim-ministru.  

VIDEO. Tragedie în Brazilia. Cel mai grav accident rutier din ultimii 17 ani: 38 de oameni aflați într-un autocar au murit
VIDEO. Tragedie în Brazilia. Cel mai grav accident rutier din ultimii 17 ani: 38 de oameni aflați într-un autocar au murit

Un accident de autocar urmat de un incendiu s-a soldat cu cel puţin 38 de morţi, sâmbătă, în statul brazilian Minas Gerais (sud-est), a anunţat poliţia, citată de AFP, potrivit News.ro.

Mass-media susține că aproape 85.000 de soldați ai Rusiei au fost uciși în războiul din Ucraina, până acum
Mass-media susține că aproape 85.000 de soldați ai Rusiei au fost uciși în războiul din Ucraina, până acum

Jurnaliștii au identificat numele a 84.761 de soldați ruși care au murit - până acum - în timpul invadării Ucrainei, se arată într-o investigație comună realizată de BBC Rusia și Mediazona, potrivit Kyiv Independent