Laura Țeposu, fondator și CEO al librăriilor Libris: Un loc important, cu o creștere accelerată, îl ocupă cartea pentru copii

×
Codul embed a fost copiat

Laura Țeposu, fondator și CEO Libris, dar și membru fondator Vegis și Niavis, business-uri de produse naturiste, a fost invitata lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.

Laura are o experiență de 14 ani în e-commerce, a terminat științe economice și are un master în contabilitate.

Andrei Radu: Care este legătura cu business-ul de carte? De ce Libris?

Laura Țeposu: ”De ce Libris? Am început să lucrez în librărie, Librăria Ștefan Octavian Iosif din Brașov, încă din timpul facultății. La 20 de ani, primul meu drum sau prima mea tendință a fost să merg către contabilitate. De fel sunt și expert contabil, am avut și o firmă de contabilitate la un moment dat, dar în tot acest parcurs, eu am rămas în librărie. Și acolo am trecut prin toate procesele librar, aprovizionare, marketing.. ”

Andrei Radu: Asta a fost o pasiune de a ta? Ai vrut tu librărie?

Citește și
liviu taloi
Liviu Taloi, despre Google Analytics: „Înseamnă să poți să știi care e direcția bună în care să-ți dezvolți businessul”
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Laura Țeposu: ”Da, eu citesc, adică am citit de mică, am fost cititorul acela pasionat care citea pe sub bancă la școală, deci mi-a plăcut. Dar, să fiu sinceră, înclinația mea este către cifre. Eu sunt omul cifrelor. Nu întâmplător am ales contabilitate și chiar am făcut bine ce am făcut. Însă e-commerce-ul, să zic așa, îmbină cifrele cu lectura, deci este mix-ul perfect.”

Andrei Radu: Ce vroiam să te întreb, mai cumpără românii cărți în ziua de astăzi? Și mai ales online.

Laura Țeposu: ”Mai cumpără românii cărți. Nu cât de mult ne-am dori noi. Există un potențial mare de creștere aici. Și dacă stăm să ne uităm la țările din jur, țările poate cu nivel similar al României, încă există loc foarte mult de creștere. Dar întreaga piață de carte, întregul ecosistem își dă toată silința să facă lucruri pentru a crește interesul oamenilor pentru a citi.”

Andrei Radu: Ok, din punctul tău de vedere, la Libris ce fel de cărți se cumpără cel mai mult? Mă refer la categorii, beletristică, sunt cărți pentru copii, sunt cărți de business. Ce anume se cumpără cel mai mult?

Laura Țeposu: ”Belestristica, evident, este cea mai ofertantă categorie și se adresează unui public mult mai larg, și atunci este pe primul loc. Dar un loc important, cu o creștere accelerată, îl ocupă cartea pentru copii. Adică vedem un interes al părinților în a-și îndruma copiii să citească. Noi suntem destul de conectați cu tot sistemul educațional profesori, biblioteci ș.a.m.d. și cam toată lumea realizează cât de important este pentru un copil să citească, să deprindă acest dar al cititului, această plăcere de a citi, nu această nevoie de a citi.”

Urmăriți integral discuția cu antreprenorul Laura Țeposu în înregistrarea VIDEO a emisiunii ePlan!

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Interviu cu antreprenorul Mircea Căpățînă. Povestea softului românesc de facturare și contabilitate SmartBill
Interviu cu antreprenorul Mircea Căpățînă. Povestea softului românesc de facturare și contabilitate SmartBill

Mircea Căpățînă, co-fondatorul softului românesc de facturare și contabilitate SmartBill, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Liviu Taloi, despre Google Analytics: „Înseamnă să poți să știi care e direcția bună în care să-ți dezvolți businessul”
Liviu Taloi, despre Google Analytics: „Înseamnă să poți să știi care e direcția bună în care să-ți dezvolți businessul”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan face marketing din 1995, iar e-commerce din 2001. Este expert în digital, trainer de Google Analytics și consultant cu peste 500 de magazine online în portofoliu.

Interviu cu Steffen Heringaus, CEO al agenției Five Elements. Indexarea unui site în Google, cele mai importante elemente
Interviu cu Steffen Heringaus, CEO al agenției Five Elements. Indexarea unui site în Google, cele mai importante elemente

Steffen Heringaus, CEO și fondator al agenției Five Elements Digital, a fost invitatul lui Andrei Radu, realizatorul emisiunii ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.  

Dorin Boerescu, despre digital marketing pe piața din România: „Este o industrie de o dimensiune neașteptată acum câțiva ani”
Dorin Boerescu, despre digital marketing pe piața din România: „Este o industrie de o dimensiune neașteptată acum câțiva ani”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan a fondat mai multe companii de succes în publicitatea locală. La finalul lui 2009 a cumpărat 2Performant, business pe care l-a crescut de la 15.000 euro cifră de afaceri, la peste șapte milioane de euro în 2022.  

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.