Imagine uimitoare cu Stâlpii Creației, surprinsă de Telescopul James Webb

×
Codul embed a fost copiat

Telescopul James Webb al NASA a surprins o nouă imagine uluitoare a Stâlpilor Creației.

Este o structura formată din nori de gaze și praf cosmic, în interiorul căreia au loc procese de formare a stelelor.

Formațiunea a devenită celebră în anul 1995, după aparția unor fotografii realizate de bătrânul telescop Hubble, predecesorul lui Webb.

Cea mai recentă imagine, publicată de NASA, suprinde cele mai fine detalii ale pilonilor de gaz și praf ce compun așa-numiții Stâlpi ai Creației, aflați în Nebuloasa "Vulturul", situată la circa 6.500 de ani-lumină de Pământ.

Imaginile realizate de telescopul James Webb îi vor ajuta pe cercetătorii NASA să afle noi informații despre procesul de formare a stelelor.

marte
Primele imagini cu planeta Marte surprinse de telescopul spațial James Webb. Ce a descoperit NASA cu ajutorul lui. FOTO
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Galerie de lux în finala Champions League! Partenerele starurilor de la Real Madrid și Borussia Dortmund, prezente pe Wembley
Cea mai clară imagine a planetei Neptun din ultimii 30 de ani. Se văd inclusiv inelele

NASA prezintă o imagine uimitoare a planetei Neptun. A fost realizată de telescopul spațial James Webb, cel mai performant care există.

Telescopul spațial James Webb de la NASA a surprins primele imagini și spectre ale planetei Marte.

Noi detalii şi imagini impresionante ale nebuloasei Tarantula, dezvăluite de telescopul James Webb

NASA a publicat o serie de noi imagini surprinse de telescopul James Webb, în care apar mii de stele ce nu au mai fost văzute până acum.

Prima imagine cu o planetă în afara sistemului nostru solar surprinsă de telescopul Webb. FOTO

Telescopul spațial James Webb a surprins prima imagine directă a unei exoplanete îndepărtate, o lume extraterestră din afara sistemului nostru solar.

Tinerele românce luate de ape în Italia au fost găsite decedate. Nu se știe nimic despre băiatul care le însoțea

Trupurile neînsuflețite a doi dintre cei trei tineri români care au dispărut în apele râului Natisone după ce, vineri, au fost luaţi de ape sub podul Romano din Orsaria di Premariacco (Udine).

Scandal electoral și bătăi de stradă la Belciugatele. Echipa PSD s-a confruntat dur cu cea a PNL. Poliția a intervenit

Primarul și viceprimarul PSD din comuna Belciugatele au fost implicați într-un scandal electoral care s-a lăsat cu intervenția Poliției și a Ambulanței.

ÎPS Teodosie și-a exprimat public părerea despre donarea de organe. Pe care dintre acestea „nu este moral să le dăm”

Arhiepiscopul Tomisului, ÎPS Teodosie, şi-a exprimat public opinia despre donarea de organe, întrebat despre acest subiect în emisiunea la care participă cu regularitate, la un post de radio.